Sexshop i Göteborg
Någon som vet en trevlig sexshop i Göteborg. Känner till Martinshop och kondomeriet, finns det fler?
Någon som vet en trevlig sexshop i Göteborg. Känner till Martinshop och kondomeriet, finns det fler?
Ingen Göteborgare?
Det låg en affär på gatan nedanför mig, Pistill tror jag att den hette, men den verkar ha flyttat. Kolla på eniro om den finns någon annanstans.
Den finns på storgatan nu. Var den något stt ha då?
Calore är en jättebra butik, kolla in deras hemsida så hittar du adressen. www.calore.se
Japp, Carole VAR en jättebra butik, tyvärr finns inte de kvar i Göteborg längre, synd de inte uppdaterat hemsidan bara.
Jaså, har de slagit igen? Då måste de gjort det nyligen för jag fick julklappar därifrån... :D
Japp, i januari eller februari slog de igen. Jag kon två dgar senare gör att handla...
Kollade hemsidan igår och Gbg butiken är borttagen...
Martinshop är en bra butik med trevlig personal tycker jag. Har mycket roliga kläder också för det mesta.
Martinshop är dock helt omöjliga att ha med att göra när det gäller reklamationer...
Finns en på Hisingen. Videoshoppen tror jag den heter. Eller så hette den så förr. Den ligger numera i samma länga som affären mattlandet. Innan låg den på gamla tuvevägen. Med andra ord den skumma gatan på Hisingen vid Backaplan.
Finns flera på 2a Långgatan, den nästan ända borta vid Masthuggstorget är bra den med men annars är nog Martin Shop bäst.