• Anonym

Sexshop i Göteborg

Någon som vet en trevlig sexshop i Göteborg. Känner till Martinshop och kondomeriet, finns det fler?

• Svar på tråden Sexshop i Göteborg
  • Anonym

Ingen Göteborgare?

• Pernilla75

Det låg en affär på gatan nedanför mig, Pistill tror jag att den hette, men den verkar ha flyttat. Kolla på eniro om den finns någon annanstans.

• Anonym

Den finns på storgatan nu. Var den något stt ha då?

• Anonym

Japp, Carole VAR en jättebra butik, tyvärr finns inte de kvar i Göteborg längre, synd de inte uppdaterat hemsidan bara.

• Multignutten

Jaså, har de slagit igen? Då måste de gjort det nyligen för jag fick julklappar därifrån... :D

• Anonym

Japp, i januari eller februari slog de igen. Jag kon två dgar senare gör att handla...

• Pernilla75
    Anonym skrev 2009-03-28 08:37:09 följande:
    Den finns på storgatan nu. Var den något stt ha då?
    Den låg på hörnet Storgatan/Chalmersgatan när jag såg den men den ligger inte kvar där. Kanske har ny adress någon annanstans på Storgatan? Har aldrig varit inne i butiken utan bara kikat på deras hemsida.
  • Esterpester

Martinshop är en bra butik med trevlig personal tycker jag. Har mycket roliga kläder också för det mesta.

• Kärleksknop

Martinshop är dock helt omöjliga att ha med att göra när det gäller reklamationer...

• Anonym (Maja)

Finns en på Hisingen. Videoshoppen tror jag den heter. Eller så hette den så förr. Den ligger numera i samma länga som affären mattlandet. Innan låg den på gamla tuvevägen. Med andra ord den skumma gatan på Hisingen vid Backaplan.

• Anonym

Finns flera på 2a Långgatan, den nästan ända borta vid Masthuggstorget är bra den med men annars är nog Martin Shop bäst.

Svar på tråden Sexshop i Göteborg