• Anonym (Nyfiken)

Radera historik mm?

Hej hej, jag gillar att surfa på lite "hemliga" sidor och vill gärna kunna "städa" efter mig då min man tyvärr inte gillar att jag gör detta.

Jag vet hur man tar bort i historiken (firefox) och jag vet hur man tar bort sökord man googlat. Men sen då? Detta räcker inte då han är ganska duktig på att hitta mina upptåg

Ge mig allt ni har!

• Svar på tråden Radera historik mm?
  • fiffi06

gå in på verktyg.. alternativ o klicka på webbhistorik.. o rensa den vägen ........
    men varför e de så hemligt då.. din partner sitt nog på "hemliga" sidor han med

• Anonym (Nyfiken)

Ja, fast då tar jag bort allt och det blir så uppenbart

Jag vet inte varför det ska vara sånt problem... Han kan inte ta att jag vill själv ibland när inte han är hemma

• Anonym (Nyfiken)

23 klick men ingen som har en aning eller?

• Anonym (IE 8.0)

Skaffa Explorer 8.0 så kan du vid behov surfa InPrivate. En knapptryckning bara och så lämnar just den surfningen inga spår....

• Anonym (me too)

Är också nyfiken på detta.... Har samma "problem".
    Dock har jag inte hittat hur man får bort sökorden på google...

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (me too) skrev 2009-03-26 23:17:54 följande:
    Är också nyfiken på detta.... Har samma "problem". Dock har jag inte hittat hur man får bort sökorden på google...
    Bara sätt pilen över ordet så att det blir makerat och tryck sen delete *poff* borta
  • Anonym

Hur får man bort historiken i firefox? Får det inte att fungera då jag försöker? Kan ju vara bra att kunna

• Anonym (Hjälp)

Anonym (Nyfiken) skrev 2009-03-26 23:21:04 följande:

Bara sätt pilen över ordet så att det blir makerat och tryck sen delete *poff* borta
    det funkar då inte på min dator

Tyvärr.... Har Internet explorer
Svar på tråden Radera historik mm?