Sexiga sms
I need help. Vill överraska min älskare med sexiga, dirty sms när han minst anar det. Men min egen fantasi är lika med noll. Vad brukar ni skriva till era män? snälla hjälp en kvinna i nöd
I need help. Vill överraska min älskare med sexiga, dirty sms när han minst anar det. Men min egen fantasi är lika med noll. Vad brukar ni skriva till era män? snälla hjälp en kvinna i nöd
puffar så fler ska se
ser dig in i ögonen, kysser dina läppar, vidare ner på din hals kysser dina bröstmuskler din mage neråt och neråt..
något sådant eller mer dirty`?
längtar efter att få känna dig i mig hårdare och håradre, jag vill höra dig stöna av åtro och vilja höra dig ropa mitt namn
Ta en sexig bild och skicka den vetja! Med sexiga underkläder på och så... om du vill sexa till det mera så finns det ju nästan inga gränser...
"Du anar inte hur mycket jag vill ha dig här just nu..."
"Jag vill ha dig. Nu."
"Vill leka med dig, få dig att njuta, länge, precis som du vill ha det."
"Vad sägs om att få din stake rytmiskt kramad av något varmt, fuktigt o trångt tills den vrids ur i en fantastisk, pulserande, förlösande och befriande orgasm?"
(Även om texten ovan inte funkade på min sambo så kanske den funkar på någon annan... Har kommit på att min sambo, till skillnad från mig, inte gillar sexiga sms... )
åhh tack för alla era förslag
Pentra: haha den var bra. vad trist att han inte gillar sånt
tänk att helt oanande ta upp mobilen, läsa och bara le av ett sexigt, snuskigt sms.. lovely. det är bara så förbaskat tråkigt att jag själv inte kommer på så bra saker som ni har skrivit här
den sista komma jag definitivt skicka till min sambo.. o försöka få lite fredagsmys ikväll
Anonym (Yessss) skrev 2009-03-27 01:06:22 följande:
Tror det beror jättemycket på vad killen förväntar sig att man ska våga. Jag skickade "Mmm, vill suga dig.... ) till min kille tidigare i veckan och det gav väldigt bra utdelning. Kanske inte jättespännande men eftersom han var helt oförberedd på att få nåt sånt vid huvud taget tände han till rejält på det!