• Anonym (mogen)

Träffat en omogen kille, vad fan gör man?

Jag är upp över öronen kär i honom, vi har kännt varandra jättelänge men nu har vi börjat ses mer.. Men ett problem, han är såååååå omogen?? Vill göra mig svartsjuk ibland osv.. Han behandlar mig ibland som en vän och ibland som en flickvän.. Fattar NADA? Och frågar jag honoom får jag inget normalt svar heller.. Vi kysser varann när vi träffas och när vi går ifrån varann.. Och emellan det så har vi jätte roligt och mysigt tillsammans när vi e tillsammans, men efteråt när vi ej ses så har jag ingen koll på var jag har honom.. Ena stunden kan han kalla mig älskling och andra studen kan han kalla mig kompis?? Vad fan ska jag göra, bara go with the flow typ och se vad som händer..? Vi är 21 år gammla båda två

• Svar på tråden Träffat en omogen kille, vad fan gör man?
  • FIame

Vill du vara olyckligt kär så är mitt råd att fortsätta relationen .

• Anonym (Me)

Sluta träffa han helt enkelt, kan man inte vara tydlig med sina känslor så är det inte mycket att hänga i julgranen. Min sista kille var lika dan och det funkar inte, man kan inte ändra en person och få dem mer hängivna, uppmärksamma och vara tydlig med sina känslor. Tyvärr men en sådan relation är svårt att få att fungera när man inte vet var man har sin partner. Min hade känslomässiga problem och det kan man inte bygga upp hipp som happ, krävs professionell hjälp för det. han var trevlig och så när vi väl sågs, när vi inte sågs hade jag ingen som helst koll på honom.

• Anonym (mogen)

Han har aldrig haft en flickvän innan (jo mig, för typ 3 år sen i någon vecka haha) Så han verkar inte ha nån som helst koll på hur man är mot tjejer rent allmänt, han säger också att han älskar mig och allt de där men jag ska nog skita i honom ja.. Pallar inte gå runt och undra jämt

• Anonym

men istället för att skita i honom, varför inte prata med honom ordentligt? Det KAN ju vara så att han själv är nervös, tycker att han får mixade signaler av dig och inte vet hur han ska bete sig. Om du nu är mogen, ta och försök att prata med honom ordentligt!

Svar på tråden Träffat en omogen kille, vad fan gör man?