• Anonym (sexig)

Vill ge min man nåt extra...

har länge velat ge min man något extra i sänghalmen och han har nämnt någon gång att cheerleaders är väldigt sexiga..

har hittat en sida på nätet där man kan köpa massa olika sexiga kläder för utklädnad och även peruker.

tror ni det skulle uppskattas om jag någon kväll ligger och väntar på honom i en sexig cheerleader dräkt med kanske någon peruk med en annan hårfärg än min egen (brunett & 23 år).. säg vad ni tycker..

och killar: vad har ni för snuskiga drömmar? hur skulle ni vilja bli överraskade?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 09:39
    kom på att ni får ju gärna dela med er, om ni haft någon sån här upplevelse nångång.. tell me everything

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 10:48
    KOM IGEN några erfarenheter har ni väl? eller har alla så tråkiga sexförhållanden..

• Svar på tråden Vill ge min man nåt extra...
  • Anonym (sexig)

Kom igen.. hjälp mig lite....

• Anonym (Kille)

Anonym (sexig) skrev 2009-03-27 09:18:10 följande:

har länge velat ge min man något extra i sänghalmen och han har nämnt någon gång att cheerleaders är väldigt sexiga..har hittat en sida på nätet där man kan köpa massa olika sexiga kläder för utklädnad och även peruker.tror ni det skulle uppskattas om jag någon kväll ligger och väntar på honom i en sexig cheerleader dräkt med kanske någon peruk med en annan hårfärg än min egen (brunett & 23 år).. säg vad ni tycker..och killar: vad har ni för snuskiga drömmar? hur skulle ni vilja bli överraskade?
    Me like, skulle nog svimma av blodbrist om det hände hemma hos mig
  • Anonym (sexig)

det låter ju bra.. den reaktionen hoppas jag med på..

det kanske blir så bra att det är avslutat på några minuter.. hihi.

om jag nu tar mig mod att göra detta så får jag väl hålla honom på halster lite så det verkligen blir något att minnas.

• Anonym (Kille)

Skicka gärna ett MMS till honom med ett litet smakprov på vad han kommer att få, ingen helbild dock

• Anonym (sexig)

ja, det var en bra idé

han är svag för min häck så får väl försöka ta en bild bakifrån där man ser den lilla söta kjolen.. ska dock inte ha några trosor på mig..

nu när jag skriver om det längtar jag tills det blir verklighet

• Anonym (Kille)

Anonym (sexig) skrev 2009-03-27 10:01:32 följande:

ja, det var en bra idé han är svag för min häck så får väl försöka ta en bild bakifrån där man ser den lilla söta kjolen.. ska dock inte ha några trosor på mig..nu när jag skriver om det längtar jag tills det blir verklighet
    Lycka till, gärna en uppdatering när det är genomfört
  • Anonym (sexig)

Anonym (Kille) skrev 2009-03-27 10:18:49 följande:

Anonym (sexig) skrev 2009-03-27 10:01:32 följande:
    Lycka till, gärna en uppdatering när det är genomfört
    ja klart jag kommer uppdatera när det är genomfört.. får ju dock få hem kläderna först..

men är det ingen annan som har gjort något sånt för sin älskare/ älskarinna???
  • Anonym (sexig)

gud va ni var tråkiga då.

• Anonym (Wigfun)

Hej!

Jag hoppas att du har gått vidare och genomfört din lilla idé!

Jag skulle bli helt till mig. I hur många år som helst, sedan jag var tonåring, har jag haft fantasier att min tjej skulle vilja klä sig som en annan kvinna, inte för att hon skulle efterlikna någon annan, utan bara ändra utseendet med peruk och kanske lite sexiga underkläder. Det är framför allt peruken som är min grej, fetish skulle man säkert säga.

Du kan ju alltid kolla in ebay om du letar efter peruker. Det finns rätt ok för ca 300 kr inkl. frakt, jag har rätt god koll på det där eftersom jag köpt några åt min tjej. Hon tyckte det var löjligt och pinsamt. Min idé var att hon skulle tycka det var lite kul att ändra frisyr till en med lugg och byta hårfärg till en blond med lockar, hon är brunett med spikrakt hår. Tyvärr var hon lite osäker och tyckte det var en dum idé och jag skulle prova peruken för att jag också skulle se dum ut. Det blev alltså inte så bra.

Att du vill göra något extra för din man är verkligen berömvärt. Lite krydda åt sexlivet är ju alltid välkommet, eller hur? Hoppas verkligen att din man gillade det, för det borde han.

Svar på tråden Vill ge min man nåt extra...