min mamma hatar mig! så tråkigt...
En mycket lång historia egentligen........
Jag o mina föräldrar har alltid umgåtts mycket.jag o barnen har varit där o de har varit här ofta-bor nära.Barnen har gillat det med.
Då min syster bott på annan ort så har de sällan träffats,av naturliga skäl-därför har i stället för tid o umgänge hon fått pengar o kläder av mamma,vilket jag tyckt känt rättvist o helt okej!
Nu har hon flyttat hem hit i närheten o DÅ slutade min mamma att gilla mig?!
Det känns helt sjukt!
har inte gjort nåt ont!
men mamma o syrran är mer lika varann-o jag har väl lite annorlunda syn på livet-därför går DE ihop o jag är utstött.
Mamma kom hem till mig o sa hur otrevlig o hemsk jag var att jag säkert är sjuk o allt.
Vad svarar man på det?? blev så paff o förvånad?
Detta grundade sig antagligen i att mamma o pappa gjorde ALLT för syrran då hon flyttade hit-de har barnen varje helg i stort sett för att hon är ensamstående(syrran).
De köpte bil åt henne o massa saker.
DÅ sa jag ifrån-att det behöver de faktiskt INTE göra.
Tycker en vuxen människa ska klara sig själv,fast med deras hjälp så klart.
DÅ tyckte de att jag var så oförsämd o trångsynt osv.
Det är jättetråkigt-från att ha umgåtts o haft kul till att bara ses 1 gång/månad. Då de är till syrran vaje kväll.......
Jag är jättelessen över detta.
Men jag har min familj o mina egna vänner så jag får så klart se positivt på saken.Jag klarar mig.
Bara tråkigt att det ska bli så här. Blir arg också på hur de kan påstå att jag är så himla otrevlig? för det har jag faktiskt aldrig varit -annat än då jag sa ifrån ang bilköpet .men vaddå? otrevlig? Man måste väl få säja nåt??