• skattsessan

Laga laminatgolv

Vi har laminatgolv i vårt kontorsrum och vår skrivbordsstol har pajat golvet
    Det har gått bort det översta skiktet på flera ställen där stolens hjul är.

Måste jag bryta upp hela golvet eller finns det något annat man kan laga det med?
    Ska nämligen flytta och vill fixa lite skavanker innan.

• Svar på tråden Laga laminatgolv
  • Åsa Lund

Du åker nog på att byta hela, går inte att lappa i så att det blir bra...

• HeartsOnFire

Japp det går att laga.
    Jag vet iaf att det går att laga småhål i laminatgolv. Min svärfar har ett litet trollerikit. ^^ Han har lagat några småhål i vårat laminatgolv.
    Jag tror nog att erat går att laga också.

• Tecken
    HeartsOnFire skrev 2009-03-27 22:15:25 följande:
    Japp det går att laga.Jag vet iaf att det går att laga småhål i laminatgolv. Min svärfar har ett litet trollerikit. ^^ Han har lagat några småhål i vårat laminatgolv.Jag tror nog att erat går att laga också.
    Vad är det för trollerikit? *nyfiken* Min erfarenhet är annars, tyvärr, att laminat inte går att laga.
  • HeartsOnFire
    Tecken skrev 2009-03-27 22:16:43 följande:
    Vad är det för trollerikit? *nyfiken* Min erfarenhet är annars, tyvärr, att laminat inte går att laga.
    Man ser ju att det är något där om man tittar, men det är inget man lägger märke till om man inte vet.
    Jag vet inte riktigt vad det är för trollerikit han har, men han löder typ. =/ eller hmmm han eldar på något som får lägga sig i hålet tror jag som sedan stelnar =S
  • Pappa G

Små märken går ju kanske att fixa med s.k. "plastiskt trä", men knappast de skador som TS skriver om.

• skattsessan

Ska gå ner i förrådet och se om tidigare ägare lämnat kvar några plankor, hoppas på det annars blir det nog till att byta.

Svar på tråden Laga laminatgolv