Nytilkommen utdragen menstruation
Nu är det så att jag fick min mens den 18:e mars och den har inte tagit slut ännu. Vanligtvis brukar min mens pågå i 5-6 dagar som högst, och ej heller så riklig. Den här gången har den inte heller varit så riklig förrän idag på 9:e dagen då det kommit väldigt mycket. Dessutom har jag märkt att det kommit ganska mycket slemblandat blod mer eller mindre under hela veckan, vilket jag vanligtvis inte har.
Äter inga preventivmedel för tillfället men tror inte att jag blivit gravid och att det är missfall.
Självklart ska jag ta kontakt med läkare om mensen inte ger med sig efter helgen.
Jag undrar nu vad det kan vara, varför mensen är så utdragen och så.
Tack på förhand!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-28 11:22
Tog ett gravtest imorse för säkerhetsskull, och det var negativt. Alltså inget missfall dårå. Jag fortsätter och blöda, inte så jätterikligt dock. Men på måndag ringer jag och kollar upp vad detta kan vara.
Har haft det sjukt stressigt och slarvat med maten en hel del den senaste tiden.
Skulle det kunna bero på det? Så konstigt detta, aldrig varit med om det här tidigare. Så är det någon som har något att skriva så gör gärna det!