• luddigamaskrosen

Stor ryggtatuering på tjej?!

Vill göra en stor tatuering på ryggen. Den kommer vara ganska blek i färgerna (svart) och täcka hela ryggen i bredd och halva ryggen i höjd. I mitten vill jag ha nån form av krona med text runt/i, på sidan av den vill jag har konturer av flera lejon i olika stegrande positioner som går i varandra.

Är väldigt osäker på hur det skulle tas av folk att en tjej har en så stor tatuering. Kommer säkerligen göra den ändå men mycket nyfiken på era åsikter.

• Svar på tråden Stor ryggtatuering på tjej?!
  • Vaniljlatte

Kan vara snyggt om det sitter på rätt person. Men så är det med alla tatueringar.

Go for it, säger jag om du verkligen är säker och vill ha den!

• Morbid angel

Jag tycker det är jättefint om motivet tilltalar mig.

Håller själv på med en ryggtavla som ska täcka hela ryggen och sen har jag en del redan och ska bygga på en del och göra ett par till

Börjar blir rädd att jag inte har hud så det räcker till allt jag vill ha

• kråkanbråkan

ja har jättestora vingar tatuerade över hela ryggen. dom börjar uppe på axlarna och slutar lite nera på rumpan.
    De roliga med en ryggtavla är att om du inte vill visa den så behöver du inte. Med en vanlig tröjja på så kan ingen ana nått =)
    Folk brukar faktiskt reagera lite när dom ser en liten bit på axeln och sen undrar vad de är och ja visar. Men dom alldra flesta tycker att de är fint (läs, alla utom min mamma)

Extra roligt när man möter nån spännig kille med nån liten döskalle tatuerad på ena armen, fast ja bedyrar ju alltid hur impad ja blir av hans gaddningar :)

Så go for it bruden, klart du ska tattuera precis vad du vill hur stort som hälst!
    /hanna

• luddigamaskrosen

Jag vill verkligen göra den här tatueringen för den skulle betyda massor för mig men... Vad skulle alla dom "fina mammorna" (ta det med en nypa salt) säga om dom såg hela min rygg på badstranden tex?

• BeccaStina

är helt klart bland det absolut snyggaste en tjej kan ha :D stor rygg tatooo e ett big YES YES!!!

• Morbid angel
    luddigamaskrosen skrev 2009-03-27 21:37:38 följande:
    Jag vill verkligen göra den här tatueringen för den skulle betyda massor för mig men... Vad skulle alla dom "fina mammorna" (ta det med en nypa salt) säga om dom såg hela min rygg på badstranden tex?
    Fast spelar det någon roll?
    En del kommer tycka det är skitfult och andra att det är jättefint,som med allt annat
  • Alfy85

Varför bry sig om vad andra tycker?! Vill du göra det så gör du juh det.

• luddigamaskrosen

Morbid angel skrev 2009-03-27 21:20:20 följande:

Jag tycker det är jättefint om motivet tilltalar mig.Håller själv på med en ryggtavla som ska täcka hela ryggen och sen har jag en del redan och ska bygga på en del och göra ett par till Börjar blir rädd att jag inte har hud så det räcker till allt jag vill ha
    Får jag va nyfiken och fråga vad en sån stor går på? Har än så länge inte gått ner till tatueraren och frågat eftersom jag inte är helt säker på hur jag vill att den ska se ut.
  • Morbid angel
    luddigamaskrosen skrev 2009-03-27 21:44:43 följande:
    Morbid angel skrev 2009-03-27 21:20:20 följande:
    Får jag va nyfiken och fråga vad en sån stor går på? Har än så länge inte gått ner till tatueraren och frågat eftersom jag inte är helt säker på hur jag vill att den ska se ut.
    Har inte räknat på hur slutsumman kommer se ut,får dock lite billigare eftersom min sambo har tatuerat sig hos honom i typ 10

Men har måååååånga timmar framför mig.Kan fråga min tatuerare nästa gång
Svar på tråden Stor ryggtatuering på tjej?!