• Chaplin

iPhone 8gb

Hej,
    Funderar på att köpa en iPhone med abonnemang. Vad har ni för abonnemang, vad betalar ni i månaden och klarar man sig med 8gb...?

• Svar på tråden iPhone 8gb
  • Hjärtefröjd

Jag har precis köpt en Iphone med Halebop-abonnemang. Helt klart det mest prisvärda om man vill ha en Iphone. Telenor och Telias abonnemang är galet mycket dyrare.

• Hjärtefröjd

Oj, missade att svar på dina frågor. Jag skulle klara mig på 2 gb, så ja, jag klarar mig hur bra som helst på 8 gb.

Jag har Halebop Vänner med mobilsurf till fast pris, vilket kostar 118 kr/månad. Det enda som tillkommer är samtal, vilka kostar o kr inom Halebop och 59 öre till alla andra nät. En öppningsavgift på 79 öre/samtal tillkommer dock

Jag betalar 100 kr i förhöjd månadsavgift i 24 månader (dvs 2400 kr totalt) och betalade då inget vid inköpstillfället.

• c0ol
    Hjärtefröjd skrev 2009-03-31 20:34:48 följande:
    Oj, missade att svar på dina frågor. Jag skulle klara mig på 2 gb, så ja, jag klarar mig hur bra som helst på 8 gb. Jag har Halebop Vänner med mobilsurf till fast pris, vilket kostar 118 kr/månad. Det enda som tillkommer är samtal, vilka kostar o kr inom Halebop och 59 öre till alla andra nät. En öppningsavgift på 79 öre/samtal tillkommer dock Jag betalar 100 kr i förhöjd månadsavgift i 24 månader (dvs 2400 kr totalt) och betalade då inget vid inköpstillfället.
    Ja ett bra abonnemang om man inte ringer så mycket
  • Hjärtefröjd

Ja, och även om man ringer en del, blir det rätt mycket "ringtid" innan man kommer upp i Telias och Telenirs priser.

Svar på tråden iPhone 8gb