iPhone 8gb
Hej,
Funderar på att köpa en iPhone med abonnemang. Vad har ni för abonnemang, vad betalar ni i månaden och klarar man sig med 8gb...?
Hej,
Funderar på att köpa en iPhone med abonnemang. Vad har ni för abonnemang, vad betalar ni i månaden och klarar man sig med 8gb...?
Jag har precis köpt en Iphone med Halebop-abonnemang. Helt klart det mest prisvärda om man vill ha en Iphone. Telenor och Telias abonnemang är galet mycket dyrare.
Oj, missade att svar på dina frågor. Jag skulle klara mig på 2 gb, så ja, jag klarar mig hur bra som helst på 8 gb.
Jag har Halebop Vänner med mobilsurf till fast pris, vilket kostar 118 kr/månad. Det enda som tillkommer är samtal, vilka kostar o kr inom Halebop och 59 öre till alla andra nät. En öppningsavgift på 79 öre/samtal tillkommer dock
Jag betalar 100 kr i förhöjd månadsavgift i 24 månader (dvs 2400 kr totalt) och betalade då inget vid inköpstillfället.
Ja, och även om man ringer en del, blir det rätt mycket "ringtid" innan man kommer upp i Telias och Telenirs priser.