• Anonym (TS)

Porriga Sms! ;) Kom igen nu killar & tjejer

Läste tråden: sexiga sms å tänkte gör en till tråd ang. det

Tänkte vi kunde göra en tråd där vi ger varann tips & ideèr på hur ett riktigt porrigt sms ska vara

Både killar & tjejer får gärna skriva hur ni vill att ett sexigt & porrigt sms ska vara, vad går ni riktigt igång på ?

• Svar på tråden Porriga Sms! ;) Kom igen nu killar & tjejer
  • Anonym (tjej)

ja sånt är kul skicka både sms och mms ibland till gubben =)

kan va bilder på vilka trosor jag har på till en bild på självaste...

eller typ sms som hm vi har gurka hemmma undra vad man kan gör med de?

eller du har ju korven och jag korvbrödet ska vi gör lite korv i bröd när du kommer hem..

• gabor

jag behöver knulla dig...nu.

det är ett bra sms.

• Anonym
    Pentra skrev 2009-04-29 18:06:58 följande:
    Mezzade detta till sambon när han var på väg hem, men det funkade inte så jag ger bort det till de bättre behövande... "Förför mig i hallen och smek av mig kläderna. Led in mig i sovrummet och lek nakenlekar med mig i sängvärmen."
    ohhh kikny
  • Anonym

Min kille skickade detta för några dagar sen

Kan du göra din goda chokladsås, jag ska äta på dig sen:)

Tror ni att han fick chokladsås?

Japp

• Anonym

Lite ot men jag har tänkt tanken att....tänk om man råkar skicka ett "HETT" sms till fel person....typ det som står på bloggen här uppe. Mohahahaha!!!!

• Anonym (NICE)

Innan jag och min sambo flyttade ihop så skickade jag en bild på när just skulle gränsla min dildo och skrev under:
    Lust att hjälpa mig?
    Han var hos mig på fem minuter.. *fniss*

• Pentra

Hmm? Jag har blivit tillfrågad av en kille x antal gånger om att mms:a en bild på mig själv ENDAST iklädd mc-stövlar och hjälm. Har ännu inte tillgodosett hans önskan.
    Tycker ni att jag skall göra det?

• Anonym (Kille40)

Visir på/ned då eller? Kan du vara anonym så är det ju en sak men absolut inte annars. Du vet ju aldrig var bilden hamnar på nätet.

Svar på tråden Porriga Sms! ;) Kom igen nu killar & tjejer