• camilla w

unga föräldrar i skåne!!!!

hej är 23 blir 24 har en son på 2 år.. vi skulle vilja träffa fler i vår ålder runt helsingborgs området då vi bor i bjuv.

• Svar på tråden unga föräldrar i skåne!!!!
  • basio

Hej!

Jag är 26 år (inte så ung längre, men jag var det när jag fick min första!) och har tre busungar. De är 4 år, 3 år och 7 månader gamla. Jag bor i Höganäs, Helsingborg är ju nästan mittemellan Bjuv och Höganäs.

Jag är mammaledig med yngsta nu och alla mina vänner har fullt upp med sitt så jag träffar gärna nytt folk.

• camilla w

ja va kul.. :) ja jag går med hemma nu är arbetslös..som resten av senska folket...:(
    oj tre små busungar jag tycker det är nog med en..men hålle rpå att planera nr 2..:)
    ja hade varit kul att ta en fika el något.. el någon lekplats nu när vädret är helt underbart.

• basio

En lekplats är alltid bästa alternativet om jag har med alla mina, eller ställen som Väla eller Familia där de kan rusa av sig lite utan att störa folk för mycket. Fast det fina vädret lockar ju till att vara ute helt klart. Idag var vi ute två timmar i trädgården och pojkarna hade jätteroligt, underlättar när de alltid har någon att leka med.

• camilla w

ja visst är det skönt att vara ute i det fina vädret nu, får väl utnyttja det så mkt dom man kan.... är inte inne här så mkt just nu för håller på att flytta in till min sambo..:) men att träffas på en lekplats hade varit super, hehe för på väla el familia.. blir man snart portad av allt bus min son gör där... :)

• hjärtebaby

Hej, Nybliven mamma med en 3 månaders baby i Helsingborg och ibland Ängelholm. Skulle gärna vilja träffa andra, ta en fika oh annat kul.

• 060810

Hihi, är 24 men var 21 när dottern föddes.
    Bor utanför Kristianstad men har min mormor i Påarp så vi är ju där ibland eller så åker vi gärna för att träffa andra.
    Har en dotter på snart 3 år och en son som är 13 månader.

• Modin

Jag bor i höör men är nyinflyttad så jag känner ingen här så jag träffar gärna nya vänner :)

Jag är 20 år, blir 21 till hösten och jag väntar mitt 3dje barn.. Har Saga som blir 3 nu i juni och Ellioth som nyss fyllt 1 år :) Och 3an väntas komma 4 december..

• mayasmamma88

hej här är en till ungmamma bor i en liten håla kallad vadensjö mellan landskrona och tågarp :) skulle gärna vilja prata med andra mammor kanske en fika? är 21år min dotter blir 1 år nu på tisdag, och vi planerar 2:an nu

• Modin
    mayasmamma88 skrev 2009-05-28 19:12:23 följande:
    hej här är en till ungmamma bor i en liten håla kallad vadensjö mellan landskrona och tågarp :) skulle gärna vilja prata med andra mammor kanske en fika? är 21år min dotter blir 1 år nu på tisdag, och vi planerar 2:an nu
    Hej hej... Va roligt.. Jag är alltid sugen på fika.. :D Jag bor i höör..
    Har 2 barn, 1bonus barn och väntar en i dec.. :D
Svar på tråden unga föräldrar i skåne!!!!