• Anonym (svårt)

penis sleeve

Hejsan!

Jag har köpt en "penis sleeve" i stretch. Saken hör till den att det medföljde inga instruktioner för hur jag använder det.

Jag har försökt att "trä" på den. Men lyckas inte få på den..

Någon som har erfarenhet hur man gör ?

• Svar på tråden penis sleeve
  • Lis Alm

Försök att vränga den lite så att du får in peninsen i toppen/botten av sleeven. Sedan får du töja ut den och försöka sätta på den ner över hela penisen. Jobba dig från toppen på penis och mot penisroten.
    Använd INTE glidmedel på penisen eller inuti sleeven för då kan den glida av. Däremot så kan du ha glid på utsidan sleeven vid användning.
    Hoppas att det går bra.

• Anonym (nyfniken)

Alltså, OT men om man inte frågar: vad är en penis sleeve och vad används den till?

• Lis Alm

En sleeve är ett överdrag (ungefär som en tjockare kondom) den kan ha en vibrator längst fram, den kan förlänga, den kan vara knottrig eller på annat sätt ha struktur som ger tjejen extra stimulans vid samlag.

Anonym (nyfniken) skrev 2009-03-30 13:47:30 följande:

Alltså, OT men om man inte frågar: vad är en penis sleeve och vad används den till?
  • Anonym (nyfniken)

Tack! Det hade jag aldrig kunnat räkna ut. Måste ju minska njutningen för mannen, gissar jag. Hmm. Han gör liksom om sig till en levande dildo, typ. Själv föredrar jag nog min mans egna, lena hud. Men det är ju verkligen OT.

• bodegapeppe

verkar lite knöligt, men skulle dock va kul med en riktig FL kuk nångång :P

• Anonym

man kan rulla ihop den som en kondom och därefter rulla på den, mycke enkelt. har en själv med stora knottror på och gumman tycker den är jätteskön då tjockleken på penisen blir nästan en centim mer och lite längre o, den sitter ganska så tajt på så den hålls med i lite hårdare fart, och gnider bra runt ollonroten så jag har även fått orgasm med den på. lycka till nu bara.

• honkie

det är ännu en sexleksak "för båda" där mannens njutning helt och hållet försvinner.

Anonym (nyfniken) skrev 2009-03-30 13:47:30 följande:

• Borkaman87

Renegade Reversable finner jag intressant.  Lämnar tippen fri för stimulans för mannen.

Hittade även den här som fick jättebra recensioner på sajten jag fann den. Fem gav den 5/5

Oxballs Turbo Cock Sheath < denna rekommenderas tydligen till dem över 15 cm i längd </3 Jag är 16x13 och därmed oroligGråter

Svar på tråden penis sleeve