Största mammaavdelningen, H&M Stockholm?
Hej,
är på jakt efter att veta vilken H&M i Stockholm som har den bästa/största mammavdelningen?
Eller kanske har ni tips på någon annan butik med bra mammakläder i sthlm?
Tack på förhand.
Hej,
är på jakt efter att veta vilken H&M i Stockholm som har den bästa/största mammavdelningen?
Eller kanske har ni tips på någon annan butik med bra mammakläder i sthlm?
Tack på förhand.
Lindex har ju mammakläder (i alla fall en butik i Stockholm) och sen finns ju alltid mängder med tunikor i de flesta affärer som Åhlens, Kappahl, Joy osv som man kan ha även om de inte är mammakläder
Vet inte vilken HM-butik som har störst mammavdelning men jag tippar på en av de många som ligger runt city i Sthlm.
Är det något särskilt du söker?
Sen finns ju även Growinlife (kommer inte ihåg vart de ligger nu). Där har de rätt mycket mammakläder, bra kvalitet men lite dyrare än HM.
Har inte Lindex slutat med mammakläder? Och Growinlife har väl också "försvunnit"? Annars tycker jag Mamalicious har endel roligt och snyggt, mer ungdomligt!
Två H&M som jag tycker har rätt stora mammaavdelningar är den på Drottninggatan nära Zara och den som ligger i Täby centrum. Undrar om inte den i Täby var större.
Lindex och kappahl har INTE några mammakläder, dom har slutat med det!
Köpte belly-belt på HM i Kista centrum onsdag i förra veckan! Ring dit och be dem lägga undan. Jag tycker att de är toppen! Kan ha mina egna jeans (med en sån där knapp-förlängare från Mama Mia under).
Nu är jag lite långsam här men finns det ett märke som heter Mamalicious som Vero Moda säljer i sina butiker? På Drottninggatan? Eller var köper man Mamalicious?
Känner mig svältfödd på snygga mammakläder (blä för HM's) och då har jag knappt börjat vara gravid ännu...
H&M i kista gallerian tyckte jag hade mycket att välja på när jag var där för 2 månader sen. Kollade dock inte efter belly-belt då.
Ett tips för er som gillar mammalicious och kan tänka er att beställa är att kolla in på www.4mom.se. Stort utbud och mycket till bra pris :)
Jag tycker att det är helt ok att köpa begagnade gravidkläder (nu med nr 2 på gång) , de är ju ofta inte särskilt mycket använda. O vet man vad man vill ha vilken storlek man har kan man lätt hitta bra kap på www.tradera.com - rekommenderas varmt : )
Topshop i SOUK-gallerian har också mamma-kläder. Så finns ju Proud på Karlavägen, och mamastore på Blekingegatan (där growinlife låg förut).