Tips på stor sats
Killar, vad har ni för tips och knep för att spruta så mycket som möjligt?
Killar, vad har ni för tips och knep för att spruta så mycket som möjligt?
Runka tills man nästan kommer och avbryta där om man vill ha riktigt stor, blir lite mera rinnig men när man väl kommer sen så blir det mycket.
Hur långt avbrott då? Mer än en gång eller?
Finger i stjärten. Om tjejen vet hur man ska massera så sprutar jag som en jävla brandslang .
hålla på lungt, fint, målmedveted och länge. Då kommer det mer!
äta mycket nötter. inte låte det gå var gång man har samlag eller runkar
vad är en stor sats för er?
Anonym (MrsX) skrev 2009-03-30 14:22:16 följande:
Jag har testat ett par gånger när jag varit själv hemma att onanera ett par timmar, har sett på film ,läst noveller ,kollat vad ni har skrivit här hehe
Och under den tiden så har det varit nära ett par gånger att gå för mig.
Nä jag väl känner för att låta det gå,så är det som #3 sa att det sprutar som en brandslang,håller jag inget framför så blir det kladdigt långt bort
som sagt, avbrotten är bra men orgasmen blir inte lika skön. ju längre man har stånd/är kåt desto mer sperma. ju längre sex desto större sats. prova att kära avbrutet slag på morgonen och sen köra hela vägen på kvällen.
en annan sak man kan göra är att försöka hålla inne sperman så länge man kan under själva orgasmen, det har jag liksom lärt mig under en jävla massa års runkande. att hålla inne den så innebär en sjukt mycket kraftfullare orgasm, mer sperma och ett jävla tryck. om jag står upp och sprutar så kan jag nog spruta ca 3-4 meter.
vem orkar runka halva dagen för en stor sats... finns de inga "genvägar"/mirakel piller eller nått????
Det är väl göra som i prullar, ha en slang på sidan om Har inte hört talas om nått som fungerar mer än att runka tills man når gränsen och sen avbryta.
Öka sperma mängd - http://sv.volume500.com?a_aid=518d1582054df&a_bid=055df9eb Jättenöjd med Volume500. Gav mig verkligen mer sperma och mina orgasmer känns längre! Härlig produkt!
Zinktillskott som man köper på hälsokostaffärer tycker jag har gett mig lite mer ös i slangen :) annars stop and go som det tipsas om ovan helt enkelt!
Drick mycket vatten någon timme innan. Det ger större sats när du kommer.
Dricka mycket, äta mycket frukt, runka/ha sex utan att komma några gånger och "spara sig" i ett par dagar.
Hur långt avbrott då? Mer än en gång eller?
Hej. coolt samtal. Jag kan ge er tipset som min kille gör. Köp L argiplex på apoteket han kör det plus rosenrot ginseng magnesium b vitaminer plus äter lchf
mkt ägg fisk kött och fett och frukt och grönt. Detta plus håll ut länge killar innan ni släpper orgasmerna. Spara er någon dag sen vid sex så kör lång uppkåtning.låt tjejerna få hålla ut lite eller låt tjejerna få släppa sin orgasm före. mkt retande med start och stopp flera gånger. Avbryt innan många många gånger. Sen när ni bestämt er för att äntligen spruta så låt tjejen suga eller låt henne runka av dig eller så runkar ni av själva. Om era tjejer gillar sprutet i fejan eller å se sprutet så kan ni backa en bit. killar ni kommer få en enormt djup och grym orgasm med ett rejält ladd till . min kill han får kaskader av det här.Tipa till tjejerna är släpp inte killen för fort. gör han galet kåt och reta länge sen när han bara säger nu måste jag komma så säg bara come on och låt killen få skjuta av satsen.