Bästa leggings o strumpbyxor för gravida kroppen??
Överös mig med tips flickor, jag har hittills endast mammastrumpbyxor från HM, tycker de är sådär, täcker inte magen riktigt o vill därför hasa ned.
Överös mig med tips flickor, jag har hittills endast mammastrumpbyxor från HM, tycker de är sådär, täcker inte magen riktigt o vill därför hasa ned.
jag tycker att HM har både bra strumpbyxor o leggins. Har även köpt ett par lite tjockare strumpbyxor på Twilfit. Dom är grymt sköna!!!
Jag har ett par leggings från Polarn o Pyret, de är helt underbara! Lite tjockare variant, med rejäl mudd över magen.
Jag använder Åhlens strumpbyxor och har inte haft anledning att prova andra (innan dem provade ajg h&m och gillade inte dem). Åhlens är jättesköna, täcker hela magen och sitter kalas tycker jag. Bra pris med!
Röstar på P.O.P:s leggings!
Visserligen är innerbenssömmen ganska tjock så jag har redan slitit ut ett par, men de är helt oslagbara över magen
Tack för tipsen tjejer! Ska ge mig ut på stan i dag o kika...... nån som har mammatrosor o vad rekommenderar ni i så fall? Jag hänger envist kvar vid mina vanliga hipsters men det går inte så bra längre, de rullar ner när jag sitter och stramar åt som en gummisnodd kring nedre delen av magen, INTE skönt....
Jag gillar också Åhléns. Men de finns bara i svart och bara en tjocklek (åtminstone här). Himla sköna är de iaf.
Jag kan starkt rekomendera Kapp Ahls tights för 179 kr. Lite dyrt, men guuuud så bra. Är i vecka 33 och man kan dra upp dom över magen ändå. mjuka och sköna, passar perfekt för gravida.
Har köpt ett pat tights på HM, helt OK att använda enbart eller under en tunn kjol (mycket bekvämare än strumpbyxor).
Jag är rätt lång (1.79) men deras tights var nästan för långa för mig, det händer inte ofta
Leggins kör jag på hm:s mammaleggins (dock går de sönder i grenen väldigt lätt, men har inte lyckats hitta några leggins som inte går sönder där rätt fort). När det gäller strumbyxor så använder jag hm:s 100 den (inte från mama-avdelningen) De är jättehöga i midjan och hasar inte alls ner. De är de ända jag kan använda, så himla sköna! De är mycket bättre än hm:s mammastrumpbyxor! De kan jag verkligen rekomendera!
Mamalicious har lite olika varianter som är bra och snygga. Har hört att HMs och LaRedoutes ska vara bra också, fast jag köpte de grå från LaRedoute och de är inte så snygga i färgen, ser mest smutsgrå ut.