• Tingli

solbrun tabletter?

nån som använt såna där solbrun tabletter?
    tyckte du att dom funkade?

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  • Svar på tråden solbrun tabletter?
  • Tecken

Jag åt tabletter med betakaroten (minns inte vad de hette). De fungerade inte. Men det kanske inte var såna tabletter du funderade på?

• Tingli
    Tecken skrev 2009-03-30 18:09:18 följande:
    Jag åt tabletter med betakaroten (minns inte vad de hette). De fungerade inte. Men det kanske inte var såna tabletter du funderade på?
    jo det är det nog. dom tabletterna jag fått heter "solbrun" å ska väl göra så amn får djupare brun färg lättare å sånt. eller nått.
    jag är en blekfis..så testar allt liksom..hehe.
    får väl bli brun utan sol annars
  • Tecken

Vuoluterä 84 skrev 2009-03-30 18:12:10 följande:

jo det är det nog. dom tabletterna jag fått heter "solbrun" å ska väl göra så amn får djupare brun färg lättare å sånt. eller nått.jag är en blekfis..så testar allt liksom..hehe.får väl bli brun utan sol annars
    De fungerade inte alls på mig. Trodde jag åtminstone skulle bli lite orange - men icke. Däremot blir jag fräckt orange med brun utan sol. Spraytan ska funka även på "blekfisar"
  • Glossip

Hej
    Jag brukar äta maxisol som förstärker solbrännan och skyddar inför solsäsongen. Dem fungerar jätte bra för mig. Men har inte ätit dem nu när jag är gravid.
    Prova!

• Tecken
    Glossip skrev 2009-03-30 18:15:08 följande:
    HejJag brukar äta maxisol som förstärker solbrännan och skyddar inför solsäsongen. Dem fungerar jätte bra för mig. Men har inte ätit dem nu när jag är gravid.Prova!
    Ja, så hette de jag åt - Maxosol. Verkar som att det fungerar för en del? Hade en arbetskamrat som tyckte de fungerade väldigt bra, hon kombinerade dem med solning i solarium.
  • Tingli

ja..jag brukar spraya mig med TanCan. funkar bra.
    men skulle vara kul å kunna bli brun på vanligt sätt..hehe

• Callina

Maxisol och liknande tabletter, gör dom att tex fräknar blir i starkare färg också? Jag har hört både och, att dom hjälper till att bli brunare mellan fräknar och någon tyckte att enbart fräknarna blev mer framträdande. Någon med fräknar som testat? {#lang_emotions_laughing}

• Tecken
    Callina skrev 2009-03-31 09:24:31 följande:
    Maxisol och liknande tabletter, gör dom att tex fräknar blir i starkare färg också? Jag har hört både och, att dom hjälper till att bli brunare mellan fräknar och någon tyckte att enbart fräknarna blev mer framträdande. Någon med fräknar som testat?
    Jag har lite fräknar - och det funkade inte alls, framhävde inte fräknar heller.
  • Callina

Ok, jag tänker i alla fall testa om maxisol märks något på mig {#lang_emotions_laughing}
    Började äta dom igår. Fast om det överhuvud taget märks så tar det väl tid?

• jesicaaa
    Tingli skrev 2009-03-30 18:12:10 följande:
    jo det är det nog. dom tabletterna jag fått heter "solbrun" å ska väl göra så amn får djupare brun färg lättare å sånt. eller nått.
    jag är en blekfis..så testar allt liksom..hehe.
    får väl bli brun utan sol annars
    jag äter dessa  tabletter, funkar utmärkt! min mamma är jätte lättbränd, och rödlätt hudton, men funkar utmärkt ! Bränner sig sällan av solen numera och får finare brun färg :) 
Svar på tråden solbrun tabletter?