Är liksom du, TS ganska mörk nu efter ett antal upprepade färgningar av bruna nyanser. Mitt hår suger åt sig som bara den av färgen så en ljusbrun/mellanbrun blir typ svart på mig.
Nu har jag oxå tänkt bli ljusare under våren + att det kräver så mkt färgning med utväxten och att hålla den i shack.
Men jag hade ALDRIG vågat göra det på egen hand hemma. Har misslyckats så många gånger i min ungdom med att blondera håret o då blivit allt ifrån pippigul, orange, grön o gråhårig. Nä fy 17 för att uppleva det igen, nu i vuxen ålder med jobb o självinstinkt.
Spara pengar nån månad extra istället, strunta i att gå en gång extra till ICA el dyl varje vecka så har du snart dom pengarna.
Blir ju sååååå mkt vackrare nyanser, skiftningar och ser mer levande ut när ett proffs gör det åt dig.
För det är nåt jag lärt mig - det blir absolut inte billigare om man ska misslyckas o köpa nya preparat för att fixa problemet sen.
Har en tid bokad hos min frisör, som kan mitt hår, vet mina önskemål och att det inte får bli fel.
Lycka till ändå, hur du än gör!
Posta gärna iväg en bild på resultatet om du vill