• Dalarna24

Rea på barnvagnar?

Brukar det vara rea på barnvagnar på typ Barnens Hus, Babyland osv???

• Svar på tråden Rea på barnvagnar?
  • the M Bitch

Ja, när de är nya årsmodeller på gång, vanligtvis på hösten. Men man kan givetvis göra fynd även under resten av året, demo-ex, kampanjer, tillfälliga partier osv som reas ut.

• Dalarna24

Okej. Tycker det är så sällan man ser att det är nå rea på barnvagnar. Ibland på de lite billigare märkena har jag sett men skulle vilja ha en Emmaljunga eller Brio men har inte sett nå rea på dem.

• the M Bitch

Emmaljungas nya årsmodell börjar levereras till butiken i augusti och då börjar butikerna rea ut de vagnar som de har inne. Om du ska ha bebis i aug/sept kan du göra fynd om du har is i magen ( oj så vitisg jag är... )

• fiamalm

Brio rear ut sina vagnar i augusti, alla som säljer brio brukar nog ha rea då, men det går fortfarande att hitta demovagnar och andra som inte blivit sålda, men då brukar man inte kunna få den färg man vill.

Emmaljunga har jag aldrig sett att de har rea Men de kanske säljer av demovagnar, har fått förklarat för mig att emmalunga vagnar beställer man, och de tillverkar när den är beställd, briovagnar har ofta butiken på lager eller så beställer de från brios lager, de är alltså redan tillverkade, så det är dessa lager som reas ut på hösten.

• Snuttepluttis

Köpte en vagn på barnens hus för 2 år sen.. En emmaljunga 1800:- gav jag för den.
    På barnens hus så har dom första dagan 1000:- rabatt 2.a dagen 1500:- 3.e 2000:- 4.e 2500:- 5.e 3000:- så där kan man fynda O då e de emmaljunga brio o nåt mer märke.. Undra om de va teutonia..

• luspudel

Köpte en Emmaljungavagn idag faktiskt, som var nedsatt 1000 kronor... En 08 i utgående färg då. Köpte den på Beginners, vet dock inte om det är en kedja eller en fristående butik...

• C R
    luspudel skrev 2009-04-04 18:13:33 följande:
    Köpte en Emmaljungavagn idag faktiskt, som var nedsatt 1000 kronor... En 08 i utgående färg då. Köpte den på Beginners, vet dock inte om det är en kedja eller en fristående butik...
    Vi köpte också vår vagn på beginners o den var nersatt ca 3000:- så vi fyndade ordentligt. Den var 1 årsmodell gammal men vad gör det.
  • luspudel

C R skrev 2009-04-04 21:54:20 följande:

Vi köpte också vår vagn på beginners o den var nersatt ca 3000:- så vi fyndade ordentligt. Den var 1 årsmodell gammal men vad gör det.
    Nej precis, det är ju fortfarande en sprillans ny vagn liksom Är ju helt sjukt vad dyrt det är bara för att det är årets färg osv... Vart handlade ni förresten? Tänkte bara om det är en kedja eller om ni var på samma ställe
  • Laire

-07 hade de rea på Barnens hus här i början av oktober. Det verkade dock vara "andra rundan", det fanns mest Teutonia i oika useenden och färger, flera Brio i konstiga färger (gul medaljong liksom!), några ouppackade Brio -06 och en knallröd Emmaljunga.

Många som yttrar sig har ingen egen åsikt, bara motsatsen till alla andras.
Svar på tråden Rea på barnvagnar?