Vad är erat drömjobb??
Det går inte så bra på mitt jobb då det varslar folk och jag börjar fundera på vad jag vill göra med mitt liv. Jag kommer bara inte på vad jag vill göra, vill ni dela med er av era dröm jobb?? så man kanske får lite ideer
Det går inte så bra på mitt jobb då det varslar folk och jag börjar fundera på vad jag vill göra med mitt liv. Jag kommer bara inte på vad jag vill göra, vill ni dela med er av era dröm jobb?? så man kanske får lite ideer
Jag vill jobba innom restaurangbranchen, helst deltid.
På helgerna skulle jag vilja ta imot barn från socialen som behöver stöd och komma hemifrån.
Skulle även vilja ha uppfödning av hundar (småskaligt).
Det är mina jobb drömmar!
Spännande ämne, hoppas många svarar!
Jobbar med mitt drömjobb nu som Barnskötare, Barn är udnerbara!!!!
om jag inte hade det skulle jag viljavara konditor, älskar att baka.
även bröllopskordinator låter skoj. Älskar att planera och fixa fester.....
Jag jobbar som uska på ett kortisboende,mitt drömjobb är att jobba inom sjukvården med barn
Specifikt så vill jag jobba på Astrid lindgrens barnsjukhus på Avd LIVA men det är inte aktuellt eftersom det ligger 50 mil härifrån
Mitt drömyrke är nog att jobba natt som barnmorska =)
Ett jobb fär jag får skapa, jobba med skulptur och form.Få vara kreativ.
Åh vad roligt att det är några som skrivit i min tråd och som har delat med sig om sina spännande dröm jobb tack
Fotograf
Inredare
Florist / trädgårdsmästare
eller varför inte resejournalist om man fick drömma fritt....
Jag skulle vilja starta en resebyrå med lyxresor och provåka alla destinationer innan
Mitt drömjobb är att vara hemfru :) Och bara då jobba som volontär på olika håll som djurhem och med sjuka barn.
Jag skulle vilja jobba som makeup artist i en sminkbutik.
miss nöjd skrev 2009-04-05 10:49:45 följande:
Diktator, men det är inte super aktuellt just nu.
Jag som varit arbetslös en längre tid funderar mycket över denna fråga....
*Inredare
funderar
funderar
funderar
Hmm...intressant...kom visst inte på nåt mer
Nä men jobba med rådgivning inom privatekonomi, eller hjälpa människor att rensa i röran där hemma (har ju även med inredning att göra).
BVC sköterska är min dröm.
Jag håller helt med "Miss nöjd". Hade inte vart helt fel att vinna några miljoner och kunna gå hemma vissa dagar och sen ägna tiden åt vad man skulle vilja. T.ex volentär på djurhem eller liknande. Annars hade jag mer än gärna jobbat som veterinär.
Min dröm är att jobba på ett stort internationellt företag, gärna med en central roll där jag får ha mycket kund- och personalkontakt och lagom mycket resor till olika världsdelar där jag stöter på nya språk och kulturer genom arbetet.
Ja, det är bara att fortsätta plugga hårt! För ingenting är ju omöjligt!