• lillalia

Vad är erat drömjobb??

Det går inte så bra på mitt jobb då det varslar folk och jag börjar fundera på vad jag vill göra med mitt liv. Jag kommer bara inte på vad jag vill göra, vill ni dela med er av era dröm jobb?? så man kanske får lite ideer

• Svar på tråden Vad är erat drömjobb??
  • Widgren

Jag vill jobba innom restaurangbranchen, helst deltid.
    På helgerna skulle jag vilja ta imot barn från socialen som behöver stöd och komma hemifrån.
    Skulle även vilja ha uppfödning av hundar (småskaligt).
    Det är mina jobb drömmar!
    Spännande ämne, hoppas många svarar!

• JennyL29

Jobbar med mitt drömjobb nu som Barnskötare, Barn är udnerbara!!!!

om jag inte hade det skulle jag viljavara konditor, älskar att baka.
    även bröllopskordinator låter skoj. Älskar att planera och fixa fester.....

• linjes

Jag jobbar som uska på ett kortisboende,mitt drömjobb är att jobba inom sjukvården med barn
    Specifikt så vill jag jobba på Astrid lindgrens barnsjukhus på Avd LIVA men det är inte aktuellt eftersom det ligger 50 mil härifrån

• lunkentuss

Mitt drömyrke är nog att jobba natt som barnmorska =)

• Maiko

Ett jobb fär jag får skapa, jobba med skulptur och form.Få vara kreativ.

• lillalia

Åh vad roligt att det är några som skrivit i min tråd och som har delat med sig om sina spännande dröm jobb tack

• Marie IE B

Fotograf
    Inredare
    Florist / trädgårdsmästare
    eller varför inte resejournalist om man fick drömma fritt....

• Doldis987

Jag skulle vilja starta en resebyrå med lyxresor och provåka alla destinationer innan

• Widgren
    Neolotta skrev 2009-04-04 16:36:40 följande:
    Jag skulle vilja starta en resebyrå med lyxresor och provåka alla destinationer innan
    Ingen illa dröm!! =) haha
  • miss nöjd

Mitt drömjobb är att vara hemfru :) Och bara då jobba som volontär på olika håll som djurhem och med sjuka barn.

• Pyret08

Jag skulle vilja jobba som makeup artist i en sminkbutik.

• Jloow