Vilken blöja till nyfödd?
Vilken blöja tycker/tyckte ni var/är bäst till er nyfödda?
Vilken blöja tycker/tyckte ni var/är bäst till er nyfödda?
Pampers gula paket för nyfödd.
Vi testade först pampers men den läckte hela tiden så vi gick över till Libero. Den var mycket bättre!
vi har libro..testade hugges eller va dom heter men dom läckte igenom på honom hela tiden..så gick över till libro igen..pampers hade vi på sjukhuset o dom funkade oxå bra
Jag hade ica's egna blöjor till mina båda och var helt nöjd sen köpte vi blöjor på lidel när dom blev började väga mer och dom blöjorna är vi super nöjda med
Vi kör med Pampers newborn, de fungerar bättre för vår lilla kille. Har testat Libero också, men de läcker mycket mer och är mycket osmidigare (tjockare, svårare att forma runt bebisen) tycker vi.
har haft pampers newborn, gul paket, tycker att den är super bra.. pàsjukhuset här hade de en annan märke som gjorde att efter 5 dagar hade min son 2 "brännsàr" pà pungen, köpte fetsalva mot röd barnrumpa, det gick över 2-3 dagar, sà nu kör vi salvan jämt + pampers den kombinationen funkar för oss..
Libero nummer 2 fram till hon blev ca 1,5 månad då blev det storlek 3 som vi fortfarande kör på 
vi har kört med libero hela tiden och är supernöjda med den. testade pampers newborn som kom hem i brevlådan men tyckte den luktade kiss..
Vi testade både Libero o Pampers när han va nyfödd. Men tyckte att Libero va den bästa då pampers blev så blöt.
Testade pampers nu igen o tycker den fortfarande blir lika blöt när han kissar.
Nu kör vi på Libero o Huggies.
testade både libero & Pampers.. Libero va bäst när hon va liten. Men nu har vi gått över till Pampers igen. Tycker att liberos up & go luktar lite konstigt.
vi hade libros newborn 1 & 2 ..men nu så har vi pampes active fit nr 3
testade pampers newborn men dom läckte..
Vi hade pampers prematur (hemkörda med budbil som pampers betalade).
Vi använde pampers på BB, men de glappade mycket runt låren och de läckte som ett såll.. Libero funkade mycket bättre, bättre resår runt benen.
Har testat huggies på senare dagar (hon är 3,5 mån) och jag gillar dem inte alls. Känns pappriga, känns våta mot bebisen hud och luktar illa..
Har blöjrecensioner i min blogg, under kategori "favoriter".
vi hade prematur blöjor från början sen libero 1 ett bra tag och sen 2:an nu körv vi libero3 och hon är snart 7 månader, pampers och coops blöjor dom är bra och billiga, men coops blöjor ska inte användas för dom med lätt att få eksem...
Vår tjej vägde 3985 när hon föddes och vi tyckte pampers och huggies var bäst (1:an), men när vi skulle gå upp till tvåan blev det libero för vi hade fått rabattkuponger och nu tycker jag att libero är mkt bättre än pampers...
Libero för prematurer hade vi första tiden och sen har det varit Libero hela vägen.
Vi hade pampers i början men jag upplevde det som att de fastnade i huden på min lilla kille så vi bytte till Libero och de funkar kanon. De kan kännas lite klumpiga men lillkillen trivs i dem.