min chef e otrevlig:(
jag harvarit sjukskriven en längre tid för en nackskada. va me om en olycka på väg hem efter jobbet. har mått väldigt dåligt pga detta. me ångest å värk varenda dag.
när man har pratat me chefen så säger hon"- du kan inte hålla på att gå hemma så de blir ändå inte bättre"
hur kul e de att höra de då? för ett tag sedan fick ja reda på att ja va gravid å vågade inte berätta de för chefen. men så ringde hon här om dagen. å frågade hur de va me mig osv.. så sa ja att ja va gravid."- jasså här kommer du me överaskningar... ja anledningen till att ja ringer e att de har vart löneförhandlingar bla bla..."
hon sa inte ens grattis eller va kul inget.....å sen ringer hon till en annan jobbarkompis- som har varit mamma ledig som känner mig väldigt bra å hon e en av dom första som fick reda på att ja va gravid,- å berättar för henne att ja e gravid.... fattar inte hur hon kan göra så. Och nu fick ja reda på att dom på min avdelning har börjat snacka om att ja bara inbillar mig att ja har värk å mår dåligt.hur jävla kul e de att höra de då?
ååå ja blir så förbannad!!
va bara tvungen att skriva av mig..