• Nagoyam W

Adopterad och gravid

Det fanns ett annat forum som hete lika dant men det slutade och det var ingen som tog upp den igen. Vore roligt om det finns fler som är adopterade och gravid eller varit gravid och får barn som vill prata.

Jag är då född i Indonesien är gift med en Thailändare sen sept 08. Vi väntar vårt första barn nu i april.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 23:02
    Får nog ta och bytta namn på den här sidan. För jag är inte heler gravid längre utan har själv fåt barn.
    En dotter nu den 25 april.
    Jätte rolgit att så många har hört av sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 23:03
    ojoj nu blev det fel. Det ska vara den 15 och inte den 25.... =)

• Svar på tråden Adopterad och gravid
  • Indianbrud80

Hej jag är Afopterad och vätar mitt första barn i slutet av Augusti...=)

• Thezzan76

Jo här är en till. Jag är född i Indonesien och väntar en liten son i början av augusti.

• fridaa

Jag är inte gravid längre, man är adopterad från Sydkorea och har tillsammans med min sambo två härliga barn. En dotter som är född i september 07 och en son född i mars 09.

• mamma Hanna

hej här är en till

adopterad från Sri lanka, har en son född aug 07 och en dotter född  feb 09..
    kompis med fridaa

• Nagoyam W

Vad roligt att det är fler som har skrivit här på forumet.
    Hoppas att allt är bra med er nu när det ska bli påsk och allt.

• Solaris

Hej,hej!

Jag är inte gravid längre, men väl adopterad, från Bangladesh och mamma till en tös född sept-06 och en pojk född nu i mars -09.

Alida 060928 & Knut 090321
  • Nagoyam W

Vad roligt att det är så många som har hört av sig.
    Vad hittar ni på när ni inte hänger här inne?

Själv håller jag på med att lära känna våran 5 dagars lila tjej vad hon vill ha det och varför hon gräter och när hon ska sova och vissa värsa. Så det tar i stort sätt upp hella dagarna nu för tiden.

• Solaris
    Nagoyam W skrev 2009-04-20 23:04:32 följande:
    Vad roligt att det är så många som har hört av sig. Vad hittar ni på när ni inte hänger här inne? Själv håller jag på med att lära känna våran 5 dagars lila tjej vad hon vill ha det och varför hon gräter och när hon ska sova och vissa värsa. Så det tar i stort sätt upp hella dagarna nu för tiden.
    Jag har fullt upp här hemma med en 2,5-årig tjej och en 1-månaders grabb. Grabben tar inte så mkt. anspråk mer än att man matar,byter böljor och gosar med honom, medans tjejen tar mer tid att aktivera, dock går hon på förskola 15h-i veckan.

När jag inte är förädlraledig jobbar jag som förskollärare.
    Alida 060928 & Knut 090321
  • mammamys06

Jag är gravid och är själv adopterad. Vi kommer få ett vinterbarn om allt vill sig.

Jag tycker det är läskigt att vara gravid...känns väldigt....onormalt. Har ju adopterat barn innan och jag vet inte...jag är rätt ensam om at känna så här, jag känner mig verkligen som en alien på något sätt. Många adopterade känner att det är så viktigt att bli gravid och få föda barn och se sig själv i barnet, jag känner inte så...det är knepigt....

Snart tvåbarnsmamma!!!!!
Svar på tråden Adopterad och gravid