• Anonym

Jag hade sex med min kompis pappa...

En kväll så ville jag gå ut men hade ingen att gå med så min kompis föreslog att jag skulle gå ut med hennes pappa för han skulle ut. Sagt och gjort. Det hela slutade med att jag sov över hos honom och vi hade sex. Det jag inte visste var att min kompis kom dit på natten och såg oss. Jag mår så dåligt över det här. Hennes pappa är supersnygg och det ångrar jag inte men att hon såg det är pinsamt. Vi jobbar ihop och hon pratar inte med mig längre. Hur ska jag lösa detta?

• Svar på tråden Jag hade sex med min kompis pappa...
  • Anonym

Ja, jag vet... Gjort är gjort, men hur ska jag bemöta min kompis?

• flingansnö

Du måste ju prata med henne! Säg som det är jag tycker att han är skitsnygg, jag är ledsen att du blev sårad, men det är som det är. Han är vuxen jag är vuxen. Hon fr helt enkelt bara acceptera det. Menn du löser ingenting genom att inte prata med henne.

• Anonym

Är han snygg, så vad är problemet ?
    Men kommer du att fortsätta träffa honom, annars kan du väl bara förklara för kompisen att det var en engångsgrej?

• Davinia

Vad är det för pappa som skulle göra en sådan sak, nej han är nog inget att hänga i granen. Vuxen eller inte, min pappa har bättre saker för sig än att gå på krogen med småtjejer. Hade jag varit din kompis så hade jag nog tackat för mig. Men försöka går ju, tror du får krypa rätt bra länge innan hon tar dig till sig igen, om hon nu nånsin gör det...

• Anonym

Gjorde samma för 10 år sen, hon, kompisen pratar inte med mig än idag, trots att jag försökt. Hon gav väl igen när hon förlovade sig med mitt ex.

Pappan hennes hade jag bra kontakt med tills han dog förra året. Kantro att det känns i henne att jag var den sista han pratade med innan han dog.

• Anonym

Öh? småtjejer? Jag är 30 år så jag räknar mig nog inte till småtjejer. Men tack för komplimangen.

• Anonym

Ja men typ snuskigt av pappan ändå... JAG skulle inte prata med varken med min kompis el pappa om det var jag som stod i din väns skor.

Usch.

• Davinia
    Anonym skrev 2009-03-31 19:10:15 följande:
    Öh? småtjejer? Jag är 30 år så jag räknar mig nog inte till småtjejer. Men tack för komplimangen.
    haha, nej pappan....i hans ögon är en 30 åring nog en småtjej. Om han nu inte fick barn nhär han var 16 kanske då...
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-03-31 19:10:10 följande:
    Gjorde samma för 10 år sen, hon, kompisen pratar inte med mig än idag, trots att jag försökt. Hon gav väl igen när hon förlovade sig med mitt ex. Pappan hennes hade jag bra kontakt med tills han dog förra året. Kantro att det känns i henne att jag var den sista han pratade med innan han dog.
    Moget liksom : Kan tro att det känns i henne att´jag var den sista som han prata med innan han dog?

Jag menar, det är ju din väns pappa? Om din vän skulle knulla runt med din pappa, skulle du gilla de då?
Svar på tråden Jag hade sex med min kompis pappa...