Växtvärk, snälla hjälp mig!
Nu orkar jag snart inte längre hålla modet uppe. Det är så här att min lille tvååring har sovit så fruktansvärt dåligt på nätterna i ca 3 veckor. I natt var det fruktansvärt, jag låg och grät och han grät och skrek aj, aj i början på natten, sen låg han och vred sig och snurrade runt hela natten och var väldigt orolig. Han har alltid haft en dålig sömn men efter semestern blev den ganska bra. Vi började skola in honom på en förskola och ungefär då började de dåliga nätterna. Han vaknade flera gånger och ropade efter mamma och var lite ledsen. Jag tog för givet att det hade med inskolningen och förskolan att göra. Men det har inte blivit ett dugg bättre och i natt var det verkligen KATASTROF. Jag själv är gravid och är helt slut i kroppen samtidigt som det tär psykiskt på mig att jag inte kan hjälpa honom. Nu var det någon som frågade om han möjligtvis kanske hade växtvärk, har inte haft en tanke på detta förut, men när jag läste lite om det så kanske det är så. Men hur vet man det?
Är det någon här som känner igen sig och vad kan man få för tips. Det är så fruktansvärt hemskt att bara kunna titta på och försöka trösta medans han snurrar omkring i sin säng och gnyr hela natten.
Tacksam för svar!