Ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen
Någon som gjort UL där? Vi ska dit om en vecka på rutinultraljudet i vecka 19 och undrar om man får veta vad det är för kön om man vill?
Någon som gjort UL där? Vi ska dit om en vecka på rutinultraljudet i vecka 19 och undrar om man får veta vad det är för kön om man vill?
Vi har varit på UL där och det var jättemysigt. Stället drivs privat så det är lite mysigare miljö. Barnmorskorna är supertrevliga och vi fick reda på könet. Första gången vi var där, också i vekca 19, kunde barnmorskan inte säga säkert om det var en tjej eller kille, man kan ju inte alltid se faktiskt, beror ju lite på hur barnet ligger. Men sedan var vi där igen i vecka 32 för ett tillväxt-UL och då såg man tydligt att jag har en liten tjej i magen! Nu väntar jag bara på att hon ska ha lust att titta ut. Lycka till på UL, det är så jäkla häftigt!
Åh låter lovande! Tack för ditt svar, nu är det bara att vänta i några dagar till.. Såå spännande!
Jag har också varit hos dem och tyckte att det var toppen där. Var där i v 11 + 5 och bestämde mig för att boka in mitt RUL med dem. Min ordinarie barnmorska på Södra BB verkade tycka att det var lite märkligt att jag inte ville göra RUL på SÖS...
Berätta gärna när du varit där hur det gick och om du fick redan på om det var en liten kille eller tjej.
jag va oxå där o gjorde mitt RUL
dom va väldigt trevliga o rummet där vi kollade va så mysigt... lite "mys" belysning o tända ljus... :)
fick veta kön vi oxå :)
Å vad kul! Vad hette barnmorskan ni träffade?