Behöver jag köpa pyjamas???
Hallojj!
Håller på shoppa lite på nätet till den kommande bebisen som är beräknad 10 Juni! Ska dom ha pyjamas på sig vid den årstiden eller är det för varmt?
Hallojj!
Håller på shoppa lite på nätet till den kommande bebisen som är beräknad 10 Juni! Ska dom ha pyjamas på sig vid den årstiden eller är det för varmt?
Jag skulle nog ha pyjamas och en filt på barnet istället för blöja och ett täcke.
Mina barn båda födda på sommaren har nästan bara använt pyjamas dygnet runt. Då är det inget som sitter åt eller skaver, det är svalt osv. Jag är pyjamas fantast!
Okej , tack för ditt svar! vilka är bäst...dom pyjamas med "fötter" eller utan "fötter" ?
Funderar över samma sak. Kommer nog att köpa ngn pyamas, men undrar om inte liten kmmer att få sova i en body. Mina tre tidigare barn ha varit väldigt varma av sig, så jag tror att det kommer att räcka. Men någom pyamas kommer jag nog att köpa.
Okeej ..då blire o inhandla några pyjamas iaf
Har bara köpt 3 par strumpor...behövs det köpas fler tro?
haha..herregud vad okunnig man e
Vår son föddes förra sommaren, han använde pyjamas med korta ärmar och ben-är ett tips så din bebis inte blir för varm. Kallas oftast bodysuit...
Strumpor hade vi missat helt hehe, vi fick rusa iväg och köpa när det blev
kyligare
jag älskar pyjamas med fötter men som sagt så växer dom ur dom fortare.... Det finns ju pyjamasar som har korta ben o armar om man inte vill att dom ska va så varma... Jag är oxå pyjamas fantast... de e så mysigt när man har bytt blöja om kvällen och satt på den lilla en pyjamas i väntan på sängen
E är tre månader och har säkert haft/har 15 pyjamas minst ....
min systerson är född juni 05 å då var det vaaaaarmt. han bodde i blöja första månaden så överköp dig inte!