• krakel

Hannah Montana kläder

Nån som vet vart det går att köpa???
    Sen ska det tydligen komma en ny DVD med hela första säsongen nån som vet när???

Sambons systerdotter ÄÄÄLSKAR HAnnah och tänkte köpa kläder eller dyl ev biobiljett tillpremiären..

Ni får gärna komma med fler förslag

• Svar på tråden Hannah Montana kläder
  • hic sunt leones

Då ska du absolut kolla Tradera, finns flera säljare där som skickar från usa, dvs saker som inte finns här. Obs nya saker alltså, inte begagnade. Har själv nyss vunnit en spelande tshirt med Hannah. Men det finns allt från kläder till dagböcker och väskor och spelande skor.

• ByggareBob

Håller med Mollyskroll, Tradera är himmelriket för Hannah Montana fans... Har inte hittat ngr kläder i vanliga affärer.

• krakel

tack kollade där förrut men va r det som är "inne" då???? va vill brudarna ha???

• hic sunt leones

Jag tror nog att det mesta borde gå hem, som inte finns i sverige. Kompisarna borde väl bli avis ;o) Sedan beror det ju på ålder, och intressen. Gillar man rosa eller svart, väskor eller att skriva dagböcker? Hålla på med hår eller smink? Det finns ju Hannah på nästan alla möjliga saker.
    Kolla utbudet och fråga hennes mamma vad som går hem bäst!

• krakel

tack ni verkar ha koll ska kasnk buda och då kom,mer jag in och frågar om priset är vettigt

• Värmlänningen79
    ByggareBob skrev 2009-04-01 19:54:24 följande:
    Håller med Mollyskroll, Tradera är himmelriket för Hannah Montana fans... Har inte hittat ngr kläder i vanliga affärer.
    www.mysmyran.se har fina Hannah Montana kläder, lite sent svar men kanske kan jag hjälpa någon annan..
Svar på tråden Hannah Montana kläder