• Anonym (Kan ej!)

Anal-sex igen!

Hej alla tjejer! i den andra tråden läste jag många tips.. men ka ninte ändå! vi har provat många ggr men det gör så himla ont! finns det inte något annat man kan göra för att d inte ska göra så ont?

• Svar på tråden Anal-sex igen!
  • blip

jag KAN inte ha sex med med nuvarande kille...
    han är för stor.

så vi skiter i det, inget mer med det...

men känns det jätteviktigt för dig så är ju glidmedel
    och jättemycket uppvärmning det bästa...

att börja med fingrar och ta det i lugn takt...

tror man att det går att göra som i porrfilmer så
    råkar man nog på en hel del obehagliga överrsakningar...
    tjejerna där är oftast så pass uttänjda och smorda
    så det itne blir något problem, förutom toalettproblem när dom blir äldre...

• Anonym

Ja, du kan låta bli! Varför ska du göra det om det gör så ont?! "Kan ej" skriver du i signaturen, precis som att det är ett personligt misslyckande. Jag skulle nog ta och lägga ner det där, köpa en strap on och börja försöka på din kille istället, för om jag ska låta mina fördomar tala (baserade på det jag hört och läst av andra) så är det din pojkvän som är den drivande i analfrågan.

• Anonym (Kan ej!)

nä för jag vill verkligen.. nu när man läst i den andra tråden om vilka höjder man kan komma till så är det ju klart att man vill förska =)

• Anonym

Varför inte njuta av allt annat som analsex innebär, förutom just penis-penetration? Jag har analsex fast vi använder fingrar och tunga i stället (vilket även min kille gillar). Jag har provat anal-penteration några gånger men tycker inte det är skönt. Däremot får jag orgasm genom att bli smekt där samtidigt som min partner smeker klitoris. Varför är alla så fokuserade på att någonting ska IN hela tiden (gäller ju allt sex som kan bli så mycket skönare om man inser att det finns massa annat skönt att göra med varandra)? Ett tips är att verkligen gå LÅNGSAMT fram. För min del försvinner allt det sköna om det ska in ett finger för fort. Nej, långsamt smek och pill med massa glidmedel, liksom retande. Det är skönt. Vill ni experimentera vidare så köp en liten analplugg (finns i storlekar som ett långfinger och uppåt).

Lek och ha kul!

• silhuett

Testa enbart med fingrarna eller en smal dildo. Kanske är din kille helt enkelt för grov?

Svar på tråden Anal-sex igen!