Funderar på om barnen och jag ska åka till Sverige i 8 veckor i vår/sommar, vad tycker ni?
Jag funderar på att ta med våra tvilling tjejor, 20 månader och deras 4 1/2 år gammla storebror till Sverige i 2 månader.
Jag har aldrig varit hemma längre än i 2-3 veckor förut och skulle gjärna vilja ha lite råd från er som har rest "hem" en längre tid förut.
Vet inte riktigt exakt vad jag vill veta. Bara hur ni tycker att det gick, hade ni det skönt eller fick ni hemlängtan?
Är lite osäker på om jag kommer att klättra på väggarna efter några veckor (åker hem till SWE i mitten av Maj och åker tillbaks hem hit i mitten av Juli)
Dom flesta kommer ju jobba när jag är hemma förutom mormor, morfar osv. så det blir till att gå till öppna förskolan mm.
Hur gör ni andra när ni åker hem, bor ni hos era föräldrar?
Min man följer med på resan dit och stannar några dagar, sen kommer han nog 1 el. 2 långhelger. Sen kommer han och hämtar oss och stannar i ca. 2 veckor.
Det blir inte mycket tid för pappa och barn tror ni att det går bra eller tror ni att barnen kommer att sakna pappa "för mycket?