• Anonym (c)

pincett och underlivet..

jag började för några år sedan använda en pincett och "noppa" mitt underliv.. Negativa med detta är att jag får väldigt mycket hårsäcksinflamationer.

Men igentligen vill ja bara fråga om ja är ensam om detta? alltså att noppa underlivet?

• Svar på tråden pincett och underlivet..
  • Anonym

Anonym (c) skrev 2009-04-02 01:23:58 följande:

jag började för några år sedan använda en pincett och "noppa" mitt underliv.. Negativa med detta är att jag får väldigt mycket hårsäcksinflamationer. Men igentligen vill ja bara fråga om ja är ensam om detta? alltså att noppa underlivet?
    Aj ,vad ont de måste göra..Varför inte vaxa sig istället?
  • Anonym (c)

alltså det konstiga var att det började med att jag tyckte om att noppa ögonbrynen tyckte om smärtan och tyckte om att se det lilla håret man såg vart så stort när man drog ut det. Vet inte varför ja testa i underlivet men de bara vart så..

Tycker det e as skumt att ja börjat med det.. vet att rakning går så mycket fortare.. och smärtan att noppa är ja idag van med känns som att noppa ögonbrynen ungfär, haha. Fan va skumt det låter nu när ja faktiskt skriver det..

• Anonym

Anonym (c) skrev 2009-04-02 01:31:43 följande:

alltså det konstiga var att det började med att jag tyckte om att noppa ögonbrynen tyckte om smärtan och tyckte om att se det lilla håret man såg vart så stort när man drog ut det. Vet inte varför ja testa i underlivet men de bara vart så.. Tycker det e as skumt att ja börjat med det.. vet att rakning går så mycket fortare.. och smärtan att noppa är ja idag van med känns som att noppa ögonbrynen ungfär, haha. Fan va skumt det låter nu när ja faktiskt skriver det..
    Ja det låter väldigt skumt! haha men det är väl normalt. Alla har väl sina hemlisar .. Men varför vaxar du inte dig?Då får du väl också se dom "långa" hårstråen..Hahaha
  • Anonym (c)

haha men det är inte riktigt samma grej att vaxa sig, för då kommer allt ut på en gång, tycker om och folusera mig på en och se det lilla hårstrået du ser bli så långt, att det gömmer sig så mycket där inne. Hahaha fy fan va skumt det låter, ja låter ju som en psykopat hahaha..

• Anonym

ahaha. jag testade det en gång för jag tänkte. "gud så bra, billigt och håret håller sig borta länge". men det gjorde så hemskt ont så jag fortsatte med rakningen istället. testade bara på ett hårstrå
    haha trodde jag var det enda som kom på att testa såna grejjer.

• Anonym

Anonym (c) skrev 2009-04-02 01:37:49 följande:

haha men det är inte riktigt samma grej att vaxa sig, för då kommer allt ut på en gång, tycker om och folusera mig på en och se det lilla hårstrået du ser bli så långt, att det gömmer sig så mycket där inne. Hahaha fy fan va skumt det låter, ja låter ju som en psykopat hahaha..
    Men jag tycker däremot inte att du ska fortsätta med det,eftersom hårväxtinfektioner kan vara en början till bölder som vissa får meningen talar om,och de kan jag lova, inte är en skön smärta! Så ta det säkra före de osäkra!
  • LjubaviMoja

Ouch min nacke tänker jag bara de måste väl ändå ta tid?

Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • Anonym (c)

haha jag ansar ju inte hela på direkten.. det blir liksom lite i taget haha.. Men ja ibland får man ju lite ont i nacken, hahahaha

• Anonym

Om du får infektioner måste du naturligtvis sluta.
    Du kanske får fokusera på ögonbrynen istället

• Anonym (rima)

hej ts!
    jag tycker att det är svårt att vaxa själva stjärtgräset så jag noppar där istället. Det går ganska fort när man har fått in snittsen. Jag får inga prickar. Se till att vara ren om händerna, pincetten, och rumpan (bakterier)

Sedan så brukar jag noppa bikinlinjen när jag har tråkigt. Det går jättebra, utan besvär. Jag tycker att jag blir mer prickig av rakning. hm... :)

Du är inte "onormal". Jag tycker också att det är ganska skönt!

• Anonym (haha)

Stjärtgräset??!! HAHAHAHAHA, det var det roligaste ordet idag! :)

Anonym (rima) skrev 2009-04-02 10:31:51 följande:

hej ts!jag tycker att det är svårt att vaxa själva stjärtgräset så jag noppar där istället. Det går ganska fort när man har fått in snittsen. Jag får inga prickar. Se till att vara ren om händerna, pincetten, och rumpan (bakterier)Sedan så brukar jag noppa bikinlinjen när jag har tråkigt. Det går jättebra, utan besvär. Jag tycker att jag blir mer prickig av rakning. hm... :)Du är inte "onormal". Jag tycker också att det är ganska skönt!
Svar på tråden pincett och underlivet..