Strålar i underlivet? V16?
Hej är v16 och från och till kommer det en typ strålande smärta ner i underlivet vad e det? Har försökt hitta svaret här på fm men inte hittat.
Hej är v16 och från och till kommer det en typ strålande smärta ner i underlivet vad e det? Har försökt hitta svaret här på fm men inte hittat.
så har ja de oxå vet inte alls vad det kan vara jag e i v 30 nu de började i v 27 för min del..obehagligt är det..de strålar bara i typ 2 sekunder så går de över sen..det är mest när jag e ute å går som de gör ont..
mm precis de kommer lite då och då o varar bara några sek. Mina kan komma när som helst igår när ja skulle sova tex.
Ingen som, vet vad de kan vara?
strålar..
eh, jag har haft obehag känsla ganska länge där nu, o BM säger att det har med foglossningen att göra.
det sitter ju en fog mellan benen som kan göra att det känns obehag o stråla ner i ljumskar osv.
det kan ju vara det ni har.
jag med! har gått in i v 17 idag... har känt av det några dagar och det är ungefär på samma ställe...
är det foglossning eller likanande?
Har inte känt av bebisen där inne ännu men jag tror inte att det är den som känns så där....
så de kan va foglossning då? redan? trodde inte man fick de förens ca v25 hehe
Ja!! Precis så har jag oxå....är det inte fogarna? Eller något sådant, ligament eller så. Jag är i v. 16+1 idag.
jag fick foglossning redan i v 14 typ, så det är inte omöjligt att det är fogarna.