Vi som låg på avd 69, del 5
Då fortsätter vi att träffas här, gamla som nya.
Välkomna!
Länkar till äldre trådar
www.familjeliv.se/Forum-3-142/m37034754.html
www.familjeliv.se/Forum-3-142/m40043441.html
Då fortsätter vi att träffas här, gamla som nya.
Välkomna!
Länkar till äldre trådar
www.familjeliv.se/Forum-3-142/m37034754.html
www.familjeliv.se/Forum-3-142/m40043441.html
Hej på er!
Hur är det med er?
Nu börjar våren komma, der ska bli så härligt när solen lyser lite mer...
Nåja bortsett från all allergi jag kommer drabbas av=(
¨
Vi måste försöka få till en träff snart eller?
Vore verkligen kul.
Kram tess
Hej!
Malin: Hur har ni det? Nu har jag inte sett er på väldigt länge, just för att jag jobbar hela veckorna och sen hämtar Erik på dagis 3 dagar i veckan. Då går vi oftast hem på en gång och sen lagar vi middag i väntan på att pappa Lars ska komma hem. En typisk vardag hemma hos oss. Men nu när det äntligen har börjat att bli varmare ute så har vi gått en extra sväng innan vi går hem, man har ingen lust att sitta innne, det gör jag iaf hela dagarna på jobbet.
Lars fick en provanställning på ca ett halvår och det går bra för honom. Det bästa vore om han fick fast sen men det får vi inte veta förräns i Juni. Nu jobbar han heltid 3 dagar och är ledig 2. Det passar perfekt, då är Erik hemma med honom i 2 dagar och det behöver han, han blir väldigt trött av att vara på dagis med alla intryck och många barn. Han trivs iaf och det är roligt.
Han fyllde nyligen 2 år! Det blev ett stort kalas med 10 pers från Lars släkt och Erik lekte med sina kusiner och gladdes åt sina presenter. Helgen efter firade vi min svåger och Erik tillsammans hemma hos mina föräldrar i Västerbykil. Då fick han fler paket med mycket kläder, det hade vi önskat oss. Han växer mycket nu så det behövs.
Ha det bra!
Hej, hej!
Nu är det vår!
Ska vi ta och boka in en träff?
Karin: Ja, det tycker jag!
Vad sägs om den 2a maj?? I stadsparken... Då kanske det kan vara fint väder.........
Kram på er!
Det går bra för oss också,
Kram tillbaka
Så puffar jag upp tråden lite då....
Lördagen 2a maj kan alla träffas då?
Vi kan
Hoppas bara vi får ett härligt väder, alla får se till att be lite extra till sina vädergudar
Vi kan också!
Vi kan också komma!
Jag tar med kompisarna som har dotter född i v.28 och tvillingpojkar födda i v.27 om det går bra och om hon kan?