hur många skor behöver 1,5 åringen till våren/sommaren?
hon har ett par gympaskor, foppatofflor,
behöve jag köpa ett par stängda sandaler och ett par öppna?
hon har ett par gympaskor, foppatofflor,
behöve jag köpa ett par stängda sandaler och ett par öppna?
Vi har kört med ett par gympadojor, ett par stängda sandaler och stövlar.
samma här, gympaskor, sandaler och gummistövlar.
Gympaskor, sandaler och stövlar. Ett par gympaskor bara till förskolan. Vill inte ha "hemmaskorna" där eftersom de slits så fort och ser tråkiga ut!
Lillen blir ett och ett halvt i slutet av sommaren.. Han kommer ha stövlar, två-tre par vanliga skor och några par sandaler/lättare sommarskor. Ser jag något som är fint så köper jag oavsett antal skor hemma hehe.
Barnet _behöver_ ett par gympaskor, ett par rejäla sandaler som täcker tårna och ett par gummistövlar. Det är allt. Om du sen _vill_ köpa mer är helt upp till dig. Tänk bara på att barnfötter växer mycket snabbt .
jag säger också stövlar, sandaler och gympaskor. hade inte köpt några fler för en 1½-åring växer ur dem på ett kick!
Tillägg: jag hade satsat på sandaler som skyddar tårna så de inte skrapas upp på asfalt eller liknande.
3 par kanske..
ett par gummistövlar är väl alltid bra å ha.. Köpte ett par till lilleman för 60spänn
Sen köpte jag ett par kavat skor ist för joggingskor.. går de i lera är de bara att torka av dem.. bor typ i skogen så här behövs rejäla skor. Sen när de blir varmare ett par sandaler..
Till vår lilleman har vi gympaskor, gummistövlar och sandaler med täckt tå. Han ska inte börja på dagis förrän till hösten, då får vi ev. komplettera.
Min 2½åring var 1½ år förra sommaren .... hon hade dessutom
- ett par kavatsandaler med stängd tå (de fina vita - blev snabbt favoriter)
- ett par Nike-sandaler av öppen typ som man går i
- gummistövlar.....remember...inte alltid soligt