• Anonym (Vill överraska)

Kraftig tjej behöver tips på ställningar

Har mött en ny kille o det är dags för sex... Och jag är rejält rund. Men är vig, men kanske inte så stark. Behöver tips på ställningar, vill gärna rida - men det var många år sen jag gjorde det Hjälp mig vara lite rolig i morgon

• Svar på tråden Kraftig tjej behöver tips på ställningar
  • Anonym (varit där)

rid...fast inte i sängen, utan han ska sitta tillbakalutad i en soffa eller en fotölj, allrabäst om du har en liggfotölj, så han halvligger bakåt liksom.

lycka till..

• Anonym

låt han ta dig från sidan?

• Anonym (Vill överraska)

Fler tips?

• Tweety78

Jag är oxå ganska kraftig så jag har oxå lite svårt för vissa ställningar men en favorit är att jag ligger på rygg och har mina ben på makens axlar..Den är att rekomendera.

• Anonym
    Tweety78 skrev 2009-04-23 18:16:04 följande:
    Jag är oxå ganska kraftig så jag har oxå lite svårt för vissa ställningar men en favorit är att jag ligger på rygg och har mina ben på makens axlar..Den är att rekomendera.
    Den är också väldigt bekväm och upphetsande för mannen! SÄRSKILT om mannen i fråga t ex går igång på stay-ups eller "fetisch-skor/-stövlar och kvinnan bär dessa attribut under sexet!!!!! WOW SÄGER JAG!!!!

Sen ser det underbart ut när kvinann ligger på ryg med benen upp på mannens axlar och vid varje "juck" gungar hennes bröst så läckert!!!
  • Anonym (oxå stor)

jag är själv oxå av större strl och min karl tänder något otroligt mkt på att ta mig bakifrån, han säger själv att bara se min runda rumpa mot honom får det att gå för honom........

Att rida är perfekt. Man behöver ju inte fråga snällt som snälla gör så eller så.. utan ta för dig bara.. sätt dig på honom om du vill rida honom..

Svar på tråden Kraftig tjej behöver tips på ställningar