• Familjen Heimer Öhlin

Hur är Name it`s storlekar i ytterkläder!!! Snabbt svar tack!!

Hejsan!!

Ska beställa en Name it jacka till min dotter som vårjacka..
    Hon drar 86 i storkek men hur är deras storlekar!? Små eller stora?!
    Blir 92 alldeles för stort?! Blir väl att den börjar användas på en gång!!

• Svar på tråden Hur är Name it`s storlekar i ytterkläder!!! Snabbt svar tack!!
  • Majan78

Skulle nog ta 92. De kläder jag har haft därifrån har varit åt det mindre hållet, dock inte jättesmå.

♥ Go´ungen ska bli storebror! ♥
  • piggen

Skulle nog också säga att de är lite små i storlekarna.

• sarismaris

Då är jag helt tvärtemot! Tycker de är mer stora än små! Men bör tilläggas att jag (barnen..) bara haft regn- och vindställ, samt fodrat gummiställ därifrån. Alltså inga "vanliga" jackor..

Towa 051125 & Ella 080413
  • ludenben

vart beställer man name it??

Nu har våran Elias kommit 24/2-09
  • sarismaris

Finns nog en hel del butiker på nätet som säljer Name It. Men nu har Name It själva nyligen öppnat en nätbutik: www.nameit.com
    Gå in å kolla! De har fortfarande öppningserbjudanden!! Dock ganska utsålt i storlekar.. Billig frakt också, bara 20 kr tillkommer!

Towa 051125 & Ella 080413
  • ludenben
    sarismaris skrev 2009-04-03 14:26:27 följande:
    Finns nog en hel del butiker på nätet som säljer Name It. Men nu har Name It själva nyligen öppnat en nätbutik: www.nameit.com Gå in å kolla! De har fortfarande öppningserbjudanden!! Dock ganska utsålt i storlekar.. Billig frakt också, bara 20 kr tillkommer!
    ok för vi har nästan bara nameit-kläder till vår nyfödda och de har vi köpt i affären.... visste inte att det gick att beställa men tack för länken. Ska kika där
    Nu har våran Elias kommit 24/2-09
Svar på tråden Hur är Name it`s storlekar i ytterkläder!!! Snabbt svar tack!!