• Poppet

Skapa arbetsschema på datorn???

Hej alla dataexperter som jag vet finns här...

Vi ska lägga om schemat på mitt jobb och nu funderar jag på om nån vet nåt bra program som gör detta åt en. Själv vet jag inte om det ens finns såna men min kollega var säker på att det gjorde det... Tips nån? Eller det kanske finns nån snäll programmerare som inte har nåt att göra som knåpar ihop ett åt mig lite snabbt sådär... /Poppet

• Svar på tråden Skapa arbetsschema på datorn???
  • Teskedsmamman

Ingen aning du, men jag brukar göra mitt jobbschema i excel och även makens jobb gör dem i excel...

• Poppet

Ja det funkar ju, men jag är ute efter en mer avancerad funktion. Vi har ett "testschema" nu som visat sig vara helt åt skogen och därför kände vi att vi behövde lite tekniskt bistånd... /Poppet

• MuminMy
    Det finns ju avancerade saker att köpa på marknaden men jag tror inte ni är beredda att pröjsa vad det kostar
    Antingen utvecklar ni något med excel (man kan göra nästan vad som helst där bara man vet hur) eller så kontaktar ni närmaste högskola / universitet och ber om hjälp från studenterna där, de brukar alltid vara ute efter bra programmeringsprojekt att göra på sina kurser.
    /my
  • Poppet

MuminMy: Du har rätt, vi har inte råd att köpa något avancerat program...

Tror vi lägger detta på hyllan och gör på det gamla hederliga sättet... Tack för era tips dock! /Poppet

Svar på tråden Skapa arbetsschema på datorn???