• Charlien

Var hitta HÖGT spjälskydd

Är det någon som vet något högt och stadigt spjälskydd, helst som man kan köpa online. Standard verkar vara 25 cm, jag vill ha mkt högre..

• Svar på tråden Var hitta HÖGT spjälskydd
  • Sarah84

Undrar desamma, leta som en tok då jag vänta dottern, nu är de snart dax igen & ge sig ut & leta. Har alltid bara hittat de låga, man vill ju stoppa ner så inte madrassen syns, samtidigt som de ska täcka bra på spjälorna. Babyproffsen kanske har? Tittat där?

• Charlien
    Sarah84 skrev 2009-04-03 20:47:20 följande:
    Undrar desamma, leta som en tok då jag vänta dottern, nu är de snart dax igen & ge sig ut & leta. Har alltid bara hittat de låga, man vill ju stoppa ner så inte madrassen syns, samtidigt som de ska täcka bra på spjälorna. Babyproffsen kanske har? Tittat där?
    Jag har tittat överallt! Vi har ett superfint till vår gosse, högt och ganska "stelt". Men var det kommer ifrån minns jag inte..
  • Sarah84
    Charlien skrev 2009-04-03 20:56:14 följande:
    Jag har tittat överallt! Vi har ett superfint till vår gosse, högt och ganska "stelt". Men var det kommer ifrån minns jag inte..
    Ne jag vet ja leta med lykta så jag vänta dottern. Men de verkar hopplöst. Samtidigt vill man ju inte lägga ut en förmögenhet heller, eller iaf inte jag =)
  • Charlien
    Sarah84 skrev 2009-04-03 21:01:39 följande:
    Ne jag vet ja leta med lykta så jag vänta dottern. Men de verkar hopplöst. Samtidigt vill man ju inte lägga ut en förmögenhet heller, eller iaf inte jag =)
    Visst är det konstigt, alla verkar ju vilja ha högre än de som säljs, skumt att dom inte tillverkar högre då..
  • Sarah84
    Charlien skrev 2009-04-03 21:03:04 följande:
    Visst är det konstigt, alla verkar ju vilja ha högre än de som säljs, skumt att dom inte tillverkar högre då..
    Ja alltså de låga som säljs går ju om man inte vill stoppa ner & dölja madrassen, men hur snyggt är de? Hmm ne lika bra & ge sig ut & leta redan nu märker jag =)
  • Charlien

Tack! Nu har jag också hittat, på ngbaby:s hemsida, de är 30.5 cm. Men hur hittar man en åf till dem som har e-handel tros?

Ska kolla laredoute!

• Charlien

Tack! Nu har jag också hittat, på ngbaby:s hemsida, de är 30.5 cm. Men hur hittar man en åf till dem som har e-handel tros?

Ska kolla laredoute!

• Ciccilionaa

Letade också och sydde till slut, dock ej fodrat utan bara "rent" tyg. Satte fast med kardborreband på sängen.

C

• mcsn83

Jag har sett spjälskydd på Babyland som är relativt höga.

• lillaemme

åå ja söker me..e så trött på vårat sladdriga skydd!

Svar på tråden Var hitta HÖGT spjälskydd