• Tant JS

Gravida i Haninge/Skogås/Farsta omnejd finns ni här?

Hej !

Vi ska få vårt första barn i oktober och kommer gå hemma hela graviditeten då min arbetsgivare inte kan omplacera mig ( jobbar som ordningsvakt) så nu letar jag med ljus och lykta efter någon/några som är i liknande situation eller som helt enkelt också bor i området, alltid kul om man hade någon och fika med eller träna eller dyl... Så finns det några här ?

• Svar på tråden Gravida i Haninge/Skogås/Farsta omnejd finns ni här?
  • rakel2

hej, gör det nått att det är det andra barnet man väntar?

• Tant JS

haha sjävklart inte :) När du du ha ? Är du också hemma om dagarna ?

• rakel2

hej hej, var på ul idag.....var i vecka 10+1 så den 2 november är det beräknat..... med enligt mina egna uträkningar skulle jag vara i v 9+6 och då skulle jag vara beräknar 4 nov. så jag tippar på någon stans där i mellan..ler.....när ska är du beräknad?

nej jag är inte hemma, men jag jobbar oregelbundet så jag har lediga dagar i veckorna.....

• Tant JS

Åhh va myisgt med UL :) En annan hade en klant till barnmorska som hade skrivit upp fel tid till läkaren så jag missade mitt tidiga UL. Det är det tre veckors väntetid till läkarna via MVC i Haninge så jag fick snällt åka till Ultraljudsbarnmoskorna i Liljeholmen och betala mitt UL själv. Men det var det värt, super trevlig personal och så fick jag ju min liten inspelad på DVD :)

Ska göra mitt UL i vecka 18 hos dem också, kunde tydligen få välja det om man ville.

Hmmm funderar på att byta min barnmorska , har du fåttt någon bra på MVC ? Tycker hon är slarvig och har verkligen ingenting gemensamt med henne.
    Vart bor du föresten ? En annan bor för tillfället i Tungelsta men ska flytta till Vega/ Haninge i juni .

Ahaaa 2 november då borde jag få min innan dig, den 19 oktober är det beräknat för oss :)

• rakel2

jag bor i skogås,