Jag gjorde också UL för att konstatera att jag var gravid men fick endå både bilder och inspelad DVD på en liten som sparkade och levde rövare :) Var då i vecka 8 eller 9 tror jag ..
Jag har mått ritkigt dåligt, övervägde på allvar att göra abort ett tag, mellan vecka 7 och 10 så spydde jag ca 20 gånger per dag fick inte ens behålla vatten, och två av de veckorna var jag och gubben på smekmånad :( Sådär kul, vi trodde att vi skulle få lägga in mig, gick ner 5 kg på en vecka :( Orkade knappt stå upp i slutet.
Men nu har det börjat vända spyr sådär varannan dag och mår bara lite små illa hela tiden men det kan jag absolut stå ut med, bara jag slipper spy.
men liten verkar må bra och växer :)
Var sjukskriven fram tills för en vecka sedna , sen fick jag klart från försäkringskassan att jag får havandeskapspenning hela graviditeten då jag är avstängd från jobbet för jag inte kan bära skyddsväst. Frågan är bara vad fasen ska man sysselsätta sig med den här tiden :(
Blir väll och försöka träna nu när man mår lite bättre, men det kan man ju inte göra hela dagarna :(
Hur mår du och din lilla ?