Hjälp mig :-o e Yves Rocher bra eller skräp?
Är det nån här på FL som har erfarenhet av det märket isåfall undrar jag vad NI tycket om deras, hudproducter
smink rynk-krämer
är det bara skräp eller duger det
Är det nån här på FL som har erfarenhet av det märket isåfall undrar jag vad NI tycket om deras, hudproducter
smink rynk-krämer
är det bara skräp eller duger det
Det enda jag beställer från dom är dusch-krämer,,,ögonskugga, peeling för kroppen....
Har "fått" några prover/presenter på vissa av antirynk-krämer,,men sen så behöver jag ju ingan än ,,, tror nog man måste köra på en sån produkt ett tag för att se någon skillnad...Så av dessa har jag ingen erfarenhet sorry..
Men överhuvudtaget,, så ja dom är prismässigt bra,,,helt klart....
Men visst finns det bättre att köpa på stan...
Jag håller mig för det mesta till Mary-Kay,, å det kan man bara köpa via "hem-partyn"...
älskar YR o deras produkter!!
varit kund i många år o är fullständigt nöjd med allt vad jag än köpt...
Glömde
Köper även deras läppglans- Luminelle,, SUPER,, sitter SUPER bra....
Dom har skit bra produkter...
Glömde
Köper även deras läppglans- Luminelle,, SUPER,, sitter SUPER bra....
Jag gillar deras mascara, sen har jag mest beställt duschcremer därifrån men de var väldigt längesen men de luktade gott
Köpte aldrig YR längre! Inte sen jag blev medveten om mineraloljornas påverkan. Vill inte smörja in mig med restprodukter från råolja! Numera använder jag bara naturliga hudvårdsprodukter som t.ex. Rosenserien, Dr Hauschka, Weleda.
Men bryr man sig inte om innehållet så är de säkert "bra".
Kan tipsa om mascaran Yria, Cils Souplesse, bättre på att göra långa, separerade fransar än många dyra märkesmascaror. Couleurs Natures foundation är också mycket bra, tyvärr i få nyanser, men hittar man en som passar så är den ett bra köp.
Jag gillar också hårinpackningarna!
Tycker oxå det är helt okej produkter. Deras serie med make-up som heter Yria är en favvo! Bästa brun-utan-sol jag någonsin haft kommer från YR o heter Cap Soliel - brun utan sol mot rynkor 3-1! Det har inte gjort mig så mycket att halva juli/halva augusti inte var så soliga... :)
Jag tycker YR är jättebra! Jag har köpt grejer därifrån i flera år....
Älskar parfymerna och duschkrämerna!
(O jag bryr mig inte om det är "restprodukter från råolja" jag smörjer in mig i....)