• ELMK

orber och spöken..snälla titta och svara

Nu är det så att min mamma gick bort ifrån mig och min familj i februari mycket tragiskt i en lunginflamation, hon dog 1 månad efter det att jag fött min son Elias. både mamma jag och min moster tror på det övernaturliga, och i går fottade jag min son när han låg och sov med men helt vanliga sony digitalkamera med easy inställningen. pch fick fram denna bild
    elias sover
    nu blir jag själklart till mig och tror mig se en ord vid hans huvud, och måste endå undra om det är fler som kan tro det, jag tänker också på att bilden blev så konstig i färgen, då jag hade den vanliga inställningen på kameran. bilden jag tog innan denna är helt normal. lägg märke till den blå filten nere i vänstra hörnet den är inte i en skum färg. och nej jag hade inte ett finger för blixten.

är det min mamma som vakar över min son Elias?

090109 kom Elias till världen
  • Svar på tråden orber och spöken..snälla titta och svara
  • AlvaLovisa

Känns det bra för dig att tro det, så gör det. Annars är orber av alla slag mer eller mindre utdömda som fenomen av även de mest inbitna spökjägare.

• Solstrål82

Orber är ju en form av energi som kommer från andar öch även från dom levande..
    Men har du inte sett orber innan hos er, så är det nog nån själ som tittat förbi och klart kan det vara din mamma
    Sen om du är känslig, så vet du redan innerst inne vem som är på besök

• ELMK

jag är ganska känslig har ofta besök av djur osv, men har aldrig haft besök av en människa. har väntat på att få träffa mamma, så detta kanakse var det.

• sandbacken

Jag tror säkert att det kan vara din mamma, hon vill väl kolla att allt är väl nu när inte hon kan vara med här hos oss. Dom skyddar oss det tror jag i alla fall. Kram.

• EllieMay

Jag får jämt dessa orber på alla mina kort jag  tar i min lägenhet, spelar ingen roll hur jag gör!
    Bor ju visserligen granne med kyrkogården, kan ju vara en av anledningarna...

Malachim
  • ELMK

igår var mammas födelsedag, vi var och firade påsk hemma hos min moster och då började en av leksakerna i ett annat rum spela utan att någon va där och det var nya batterier i leksaken med. jag vill tro att det var mamma.

• Mavros

Jag tror du har fått solljus in i linsen. Inget ovanligt, om du har ett fönster i närheten..

Den som väntar på något gott får vänta länge...
  • ELMK

ok hur kan det bli när rummet är totalmörkt och kortet är taget kl 23.50 på natten?

Mavros skrev 2009-04-15 19:58:13 följande:
    Jag tror du har fått solljus in i linsen. Inget ovanligt, om du har ett fönster i närheten..
  • Myrtille
    ELMK skrev 2009-04-16 09:15:19 följande:
    ok hur kan det bli när rummet är totalmörkt och kortet är taget kl 23.50 på natten?
    Där har du ett verkligt mysterium. Hur kunde du ta detta foto i ett totalmörkt rum???
Svar på tråden orber och spöken..snälla titta och svara