Me Too kläder, kvalite?
Hej
Vill gärna höra vad ni tycker om Me Too kläder ni som har erfarenhet av dessa?
Catta
Hej
Vill gärna höra vad ni tycker om Me Too kläder ni som har erfarenhet av dessa?
Catta
Jag skulle säga att de tyvärr blir blekta efter första tvätten, inte så det stör, men betalar man 180:- för en tröja tycker jag att de ska hålla bättre, har en hel del me too och det har varit likadant för alla tröjor, har inga byxor därifrån, annnars tycker jag de är normala i storleken.
Håller med ovanstående.. dem bleks och ser urtvättade ut i första tvätten.. fast mig stör det då jag tycker denna typ av urblekta tyger ser shabbigt ut.
Har dock oxå bara haft tröjor i märket.
Jag har en hel del me too och är helnöjd med kläderna.
Jag är super nöjd med Me Too =)
Har lite olika plagg därifrån , tycker inte de blivit urtvättade....
barnen har några plagg från MeToo de har hållt jättebra - och snygga är de också!
Vi har en del kläder därifrån och jag tycker det är olika. Någon tröja blev rätt urblekt direkt men de flesta har hållit färgerna jättebra tvätt efter tvätt.
Kan nog säga att de som inte höll så bra hade jag nog kanske kunnat räkna ut redan när jag köpte dem, genom att se och känna lite på tygets kvalitet.
Hej
Tack för alla svar, då hoppas jag att de kläder jag har köpt är fina har köpt lite grisen i säcken, 125 plagg från vår / sommarkollektionen
Catta
ifen - har du köpt 125 plagg???
De kläder jag har köpt från Me Too tycker jag håller bra kvalité. Färgerna håller i sig och formen också.