• ifent

Me Too kläder, kvalite?

Hej

Vill gärna höra vad ni tycker om Me Too kläder ni som har erfarenhet av dessa?

Catta

• Svar på tråden Me Too kläder, kvalite?
  • saris2008

Jag skulle säga att de tyvärr blir blekta efter första tvätten, inte så det stör, men betalar man 180:- för en tröja tycker jag att de ska hålla bättre, har en hel del me too och det har varit likadant för alla tröjor, har inga byxor därifrån, annnars tycker jag de är normala i storleken.

• jeikei

Håller med ovanstående.. dem bleks och ser urtvättade ut i första tvätten.. fast mig stör det då jag tycker denna typ av urblekta tyger ser shabbigt ut.
    Har dock oxå bara haft tröjor i märket.

• Tezz3

Jag har en hel del me too och är helnöjd med kläderna.

• paloma84

Jag är super nöjd med Me Too =)

• Plutt05

Har lite olika plagg därifrån , tycker inte de blivit urtvättade....

• Dixie

barnen har några plagg från MeToo de har hållt jättebra - och snygga är de också!

• Bispan

Vi har en del kläder därifrån och jag tycker det är olika. Någon tröja blev rätt urblekt direkt men de flesta har hållit färgerna jättebra tvätt efter tvätt.

Kan nog säga att de som inte höll så bra hade jag nog kanske kunnat räkna ut redan när jag köpte dem, genom att se och känna lite på tygets kvalitet.

• ifent

Hej

Tack för alla svar, då hoppas jag att de kläder jag har köpt är fina har köpt lite grisen i säcken, 125 plagg från vår / sommarkollektionen

Catta

• Skorpan B
    ifent skrev 2009-04-06 08:22:56 följande:
    HejTack för alla svar, då hoppas jag att de kläder jag har köpt är fina har köpt lite grisen i säcken, 125 plagg från vår / sommarkollektionen Catta
    [/ci
    ifent skrev 2009-04-06 08:22:56 följande:
    HejTack för alla svar, då hoppas jag att de kläder jag har köpt är fina har köpt lite grisen i säcken, 125 plagg från vår / sommarkollektionen Catta
    Mitt råd är att tvätta i 60 grader.
    Faktum är att färgerna bevaras bättre då.
    Jag fick rådet av en kompis då jag klagade på kläder som bleknade, sen jag började med 60 graders tvätt till allt så behåller de färgerna bättre.
  • Trixietrina

De kläder jag har köpt från Me Too tycker jag håller bra kvalité. Färgerna håller i sig och formen också.

• ifent
    Dixie skrev 2009-04-06 20:41:43 följande:
    ifen - har du köpt 125 plagg???
    Hej
    Ja fick tag i ett parti för 5000 kr, blandade storlekar skall hämta det idag får vi se vad det är

Catta
Svar på tråden Me Too kläder, kvalite?