• magplask

Ikea Pjätteryd (tavla)

Jag har sett en grymt fin tavla på ikea, den är på duk och ganska stor.
    Jag vet att den heter Pjätteryd, föreställer typ en äng med "fluffiga" grässtrån? lite kall i färgerna..

jag har totalt snöat in mig på denna tavla och kan inte släppa den, har tillåmed inrett hela vardagsrummet med denna som utgångspunkt :p
    dessvärre verkar den ha försvunnit ur sortimentet... :( jag måste ha missat den precis, för det känns som att det inte var så längesen jag såg den.

nån som vet om det går att maila nån slags kundtjänst och se om den inte finns kvar nånstans? jag måste ha den ju :(:(

eller kan ni tipsa om var jag kan hitta billigast och bästa framkallningen på canvas? jag är ju ändå fotokunnig, så om jag inte kan få tag på denna tavla får jag väl göra en egen..

• Svar på tråden Ikea Pjätteryd (tavla)
  • Lenafena

Var på ikea bäckebol i dag.Var där rätt snart innan de stängde och det danns tavlor vid namn pjätteryd på fundavdelningen. Var kanske inte samma. Kan tänka mig att det finns flera olika bilder och alla heter pjätteryd... men ett tips iaf

• magplask

jo jag vet att själva serien heter pjätteryd, och det är massa olika.. men inte den jag vill ha :(

• myntizen

Maila kundtjänst låter som en bra idé!
    Annars får du väl finkamma blocket, tradera osv

• magplask

den finns inte kvar nånstans... och blocket/tradera/annan site verkar kört, det finns massor med pjätterydstavlor men fan inte den jag vill ha :p så jag får väl ge upp (och bara för att jag kanske hinner köpa en annan tavla så kommer den där att komma ut till salu ;))

Svar på tråden Ikea Pjätteryd (tavla)