Gummistövlar
Hej
Vad har ni betalt för era gummistövlar till era 1,5 åringar? Själv har jag köpt för Sek 200, men känns lite mycket. Och vart nånstans isåfall?
Hej
Vad har ni betalt för era gummistövlar till era 1,5 åringar? Själv har jag köpt för Sek 200, men känns lite mycket. Och vart nånstans isåfall?
Ju billigare desto bättre då de växer ur dem innan de blir slitna. Har nog aldrig gett mer än 79 för sonens stövlar och han är 3 nu. Har alltid haft 2 par ett på dagis och ett hemma.
Köpte ett par i höstas på Lindex online shop när de hade reapris på dom. Vill minnas att jag betalade 149kr. Sprang för några veckor sen in på Wedins här i Norrköping och hittade då ett par för 49kr. Det tyckte jag var billigt
Jag har köpt gummistövlar till min 2-åring på coop forum. Gav 99 kr för ett par.
Vi köper alltid alla barnskor på skopunkten, ta 3 betala för 2. Deras stövlar brukar kosta runt 79 kr, och blir ju gratis om de är det billigaste paret.
Efter att ha köpt två par Tretorn à 229 kr har jag lärt mig att köpa gummistövlar på Skopunkten för 79 kr paret.....och som sagt så har de också tre för två. Man behöver ju nya gummistövlar varje vår/höst o så mkt används de inte så Skopunktens håller tillräckligt bra.
de vi köper ligger runt 25-30 euro (Åland)
så 2-300 kr styck.
Typ viking osv.
på tradera kan du ju hitta nya till bra pris.
Dottern på 14 månader har inga än
Sonen är 3½ år och hans stövlar har verkligen varierat genom åren. Vi har köpt billiga på ÖB (de var inte bra) och Lidl (ok) och så lite dyrare på Intersport och Tretornstövlar. Ju äldre han blir desto viktigare med kvalitet tycker jag. Vi bor dessutom i Sthlm där vintrarna kan vara väldigt slaskiga. Han använde ofta sina Tretorn med raggsockor i nu under vintern/våren. Kommer inte ihåg vad de kostade, 250-300 kanske, och det lägger jag gärna på ett par gummistövlar.
Men för en 1.5-åring kanske inte så dyra stövlar behövs skulle jag tillägga.
Hos oss har billiga stövlar spruckit så nu kör vi bara tretorn eller viking. De kostar kring 200 kr