• Lucas 090926

Va har de på Ullared??

Jag försöker komma på vad det finns för saker att köpa på "bebisavdelningen" på Ullared men det står helt still.. Täcken, kuddar osv minns jag lite svagt att de hade.. Men tex. badbalja? Skötbord? Osv...

Någon som har nåt tips på om det har nåt bra man bör köpa där, eller nåt man absolut inte bör köpa där..

• Svar på tråden Va har de på Ullared??
  • Underbaring

Alltså de har ju typ allt till jättebra priser. kan tänka mig att sortimenter är lite ojämnt men man hittar massor när man är där.

• AAEV

Min mamma köpte en kanonbra åkpåse där till oss. Det var sånt mjukt fusklammskinn i, helt underbar och den har vi använt flitigt i vinter. Jag köpte även bra-att-ha saker, tex nappar, nappflaskor, febertermometer, badhanddukar med luva.
    badbalja har de tror jag, vi köpte en babysitter där (för 150 spänn, kanonbra!), en musikmobil till spjälsängen, gardiner till barnrummet, sängkläder (som kan vara så hiskeligt dyra)
    Så sånt har de det mesta av. Skötbord vet jag inte, men de har spjälsängar o sånt.'

• mammaNena

dom har allt det där du skrev i ts. Köp även myggnät till vagnen, super billigt och "multi", så det passar alla. Tänk framåt (om du bor en bit bort och inte åker dit så ofta) så potta som spelar om det kommer kiss i den har varit väldigt populär här hemma!
    Något som jag tycker med gekås kläder är att om det inte finns en ordentlig söm i halsen på bodys och tröjor, alltså en sån som det brukar vara typ vikt 2 ggr och sen sytt, så blir dom väldigt stora och slappa i formen. det gäller dom som bara har som en "fållad" kant. om du förstår hur jag menar.. Annars e det kanon att kunna köpa bodys för 24.95 styck

• Lucas 090926

De låter ju kanon ju. Åh nu måste jag åka ner och handla lite..
    Ska bara försöka få med mig sambon ;) haha

• mammaNena

ta hellre med dig någon av kvinnligt kön. män blir oftast väldigt "stingsliga" väldigt fort

Tant Rosa skrev 2009-04-06 19:50:08 följande:

De låter ju kanon ju. Åh nu måste jag åka ner och handla lite.. Ska bara försöka få med mig sambon ;) haha
  • Lucas 090926

Haha de har du iof rätt i.. me han får allt stå ut .. om inte annat så får han väl sätta sig på cafét och dricka kaffe hah

• mammaNena

Eller skickar du ner honom på undervåningen "grabb våningen" med elektronik och andra "grabb saker" ha ha

Tant Rosa skrev 2009-04-07 08:31:50 följande:

Haha de har du iof rätt i.. me han får allt stå ut .. om inte annat så får han väl sätta sig på cafét och dricka kaffe hah
  • Lucas 090926

de skulle funka de med kanske.. men jag tror nog de kan bli svårt att få med honom. sist vi var där höll han på att svimma när han såg alla folken å då hade vi kommit ca: 5 meter in i butiken.. haha

• Julie83

Har de spjälsängar på GEKÅS? Det visste inte jag.. vad kan det vara för priser på dom? Gekås besöker jag 2 ggr om året - en gång på sommaren och en gång på hösten/vintern, detta år blir det 3 ggr iförsig - bebisen kommer ju snart =)

• mammaNena

Dom har en jätte fin upphöjd vagga i trä!! tänkte köpt den i höstas bara för den va fin ( e inte gravid) försökte dock istället få en kompis att köpa den för de skulle ha barn inom kort. men de ville inte ha en vagga skulle ju lånat den sen

Julie83 skrev 2009-04-07 19:08:57 följande:
    Har de spjälsängar på GEKÅS? Det visste inte jag.. vad kan det vara för priser på dom? Gekås besöker jag 2 ggr om året - en gång på sommaren och en gång på hösten/vintern, detta år blir det 3 ggr iförsig - bebisen kommer ju snart =)
  • Lucas 090926

Måste försöka hinna åka dit innan de börjar spela in tvserien där.
    jag och min överfyllda kundvagn har ingen lust att hamna på tv haha..

Svar på tråden Va har de på Ullared??