• Anonym

Bank2

Bank2 har någonting som heter omstartslån.
    Både jag och min man har betalningsanmärkningar som vi kämpar med att bli av med.
    Vi betalar i dagsläget 10 000 till kronofogden och inkassobolagen. Men jag tycker inte att det händer något.
    Därför har jag bröjat spåna lite på andra lösningar. Och har nu fått svar därifrån att vi får ett lån om vi har 3 borgenärer!!
    min lilla undrar till er är då; är det någon som tagit ett lån därigenom och vet hur höga kostnaderna är osv??

• Svar på tråden Bank2
  • JAG är BÄST
    Anonym skrev 2009-04-06 15:16:19 följande:
    Bank2 har någonting som heter omstartslån.Både jag och min man har betalningsanmärkningar som vi kämpar med att bli av med. Vi betalar i dagsläget 10 000 till kronofogden och inkassobolagen. Men jag tycker inte att det händer något.Därför har jag bröjat spåna lite på andra lösningar. Och har nu fått svar därifrån att vi får ett lån om vi har 3 borgenärer!!min lilla undrar till er är då; är det någon som tagit ett lån därigenom och vet hur höga kostnaderna är osv??
    Har aldrig hört talas om "omstartslån". Men finns dte är det ju superbra för dom som vill fort komma på fötter igen
  • Anonym
    JAG är BÄST skrev 2009-04-06 15:28:17 följande:
    Har aldrig hört talas om "omstartslån". Men finns dte är det ju superbra för dom som vill fort komma på fötter igen
    Jag hade heller aldrig hört talas om det tidigare. Dom gör alltså en bedömning om vi kommer att ha råd att betala varje månad.. Och med tanke på att vi i dagsläget betalar 10 000 varje månad så ser jag inga problem att klara av ett lån. Bara det inte ligger över 10000 varje månad där. Fast det är klart, då försvinner det ju fortare..
  • Anonym

Ingen som har hört något om denna bank??
    Då kanske det inte är så bra iallafall

• Anonym (Bank2)

Hej!

Jag har hört om denna bank, sökte själv där men behövde som du flera borgenärer och hade inte det. Räntan sätts individuellt så du kan ju ringa och kolla hur mycket månadskostnaden blir. Bank 2 är väl bättre än Bluestep då de inte har en uppläggningsavgift på 3 % och räntan var lägre då jag sökte,

Svar på tråden Bank2