• Jenny26

Smink till Påskkärringar

Undrar om någon vet var man kan få tag i smink (teatersmink) som dotterna kan ha nu när hon ska vara påskkärring?

♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • Svar på tråden Smink till Påskkärringar
  • Hallonmun

kan du inte använda ditt eget, lite rouge och kajalpenna duger utmärkt

• Snooze

Vi använder bara riktigt smink....knallrött läppstift och kajalpenna. Mest för att det är mycket lättare att tvätta bort än "låtsas-smink", iallafall det som säljs till barn (mest margarin med karamellfärg i ) Fast kanske teatersmink av högre kvalitet är lättare...

• Jenny26

Jag funderade på att ta mitt eget MEN, jag har inte röd färg utan bara väldigt ljust läppstift. Kanske kan jag köpa ett billigt. Vill ju att det ska kunna tvättas bort lätt.
    Tack för era svar

• Snooze

Rusta har ganska mycket smink till väldigt låga priser....inget "Linda Evangelista - Because your worth it-kvalitet" men tillräckligt bra för att det ska gå att tvätta bort

• Jenny26
    Snooze skrev 2009-04-06 21:16:17 följande:
    Rusta har ganska mycket smink till väldigt låga priser....inget "Linda Evangelista - Because your worth it-kvalitet" men tillräckligt bra för att det ska gå att tvätta bort
    Det låter jättebra, blir nog en tur dit imorgon då
  • Cia o krabaten

Lidl hade ett paket med påsksmink för 15.- eller nåt.

• Jenny26
    Cia o krabaten skrev 2009-04-06 21:21:49 följande:
    Lidl hade ett paket med påsksmink för 15.- eller nåt.
    Är det nu och tror du att "alla" Lidl har det?
  • Cia o krabaten

Förra veckan var jag nog där, men det låg inte bland veckans varor utan bland påskgodiset så jag tror det finns över påsk.
    Det var 5-6 "pennor" liksom i olika färger.

• Jenny26
    Cia o krabaten skrev 2009-04-06 21:42:04 följande:
    Förra veckan var jag nog där, men det låg inte bland veckans varor utan bland påskgodiset så jag tror det finns över påsk.Det var 5-6 "pennor" liksom i olika färger.
    Tack så mycket
Svar på tråden Smink till Påskkärringar