• Anonym (usch)

Lukt på urin när man äter penicillin?

Jag tycker detta passade här för jag vill inte att ni får ett ansikte till denna urinhistoria. Jag äter penicillin nu sedan en vecka och urinen har luktat väldigt underligt de senaste dagarna. Beror detta på penicillinet? Det luktar inte ens urin utan något annat odefinierbart.

Ville bara slänga ut frågan här för att se om det kanske tyder på något annat (som är fel?)

• Svar på tråden Lukt på urin när man äter penicillin?
  • Anonym

Ja det luktar väldigt speciellt om urinet när man äter penicillin, helt normalt.

• Anonym (xxx)

japp. tydlig penicilinlukt.

• Anonym

Min sons urin har luktat helt förskräckligt när han ätit penicillin.
    Det är vanligt

• Anonym

Haha, sist jag åt penicillin så var min sambo inne på toaletten efter jag hade kissat, han kom ut och frågade om jag åt "namn på penicillin". Ja sa jag, jag känner det på lukten sa han. Han kunde lukta sig till vilken penicillin det var hahaha..

• Anonym (usch)

Haha, va hemskt, men ok då vet jag. Har ätit penicillin förut men har tydligen glömt bort att det luktar så hemskt. Ska försöka komma ihåg det till nästa gång så jag inte ställer frågan här igen, helt i chock {#lang_emotions_surprised}.

• AAb

Äter det nu, och tänkte oxå ställa den frågan du ställde , men tack alla för ni finns som svarar ,

Svar på tråden Lukt på urin när man äter penicillin?