• WhiteAngels

Vagn till långt barn

Köpte en Quinny speedi i januari men måste nu redan sälja den för att min a16 månaders son inte får plats i den längre
    Någon som har tips på en tuff men inte för dyr vagn som passar till långa barn och som har nån form av liggläge.

• Svar på tråden Vagn till långt barn
  • Busbellan

Brio race har gott om plats. Inte fullt liggläge, men fullt tillräckligt för att kunna sova i vagnen. Min 5,5 åring åker utan problem i den vagnen

Mamma till Nora, August och Ella
  • WhiteAngels
    Nogula skrev 2009-04-08 11:30:45 följande:
    Brio race har gott om plats. Inte fullt liggläge, men fullt tillräckligt för att kunna sova i vagnen. Min 5,5 åring åker utan problem i den vagnen
    Har kollat den vagnen men stör mig på delen där dom har fötterna att den inte är mer skyddad.
  • Busbellan
    WhiteAngels skrev 2009-04-08 11:32:13 följande:
    Har kollat den vagnen men stör mig på delen där dom har fötterna att den inte är mer skyddad.
    Hur menar du med skyddad? Tycker den ser ut som de flesta andra vagnar vid fötterna
  • WhiteAngels
    Nogula skrev 2009-04-08 11:36:09 följande:
    Hur menar du med skyddad? Tycker den ser ut som de flesta andra vagnar vid fötterna
    där man har fötterna hade jag velat ha tyg vägen över,har hört om barn som fått in fötterna där o fastnat...sen måste den delen kännas kall med typ på sommaren
  • Miss Lau

Vi hade vår UJ tills sonen slutade med vagn och han hade gott om plats både att sitta och att ligga.

• WhiteAngels
    Miss Lau skrev 2009-04-08 12:04:35 följande:
    Vi hade vår UJ tills sonen slutade med vagn och han hade gott om plats både att sitta och att ligga.
    Tyvärr är den ju för dyr för min plånbok.
  • Busbellan
    WhiteAngels skrev 2009-04-08 11:37:47 följande:
    där man har fötterna hade jag velat ha tyg vägen över,har hört om barn som fått in fötterna där o fastnat...sen måste den delen kännas kall med typ på sommaren
    Men den är väl helt täckt nu, eller har jag helt fel {#lang_emotions_undecided}
  • WhiteAngels
    Nogula skrev 2009-04-08 12:44:46 följande:
    Men på de nya är dte ju tyg där, kolla brios hemsida
    ok,=)
  • WhiteAngels
    siamusen skrev 2009-04-08 13:38:24 följande:
    Hmm..Kolla pa babyjogger.com sa finns de där. Ska snoka reda pa den svenska.
    Lungt dom ser inte ut att vara mycket större än den jag redan har
  • siamusen
    WhiteAngels skrev 2009-04-08 13:45:20 följande:
    Lungt dom ser inte ut att vara mycket större än den jag redan har
    Jo, det är höga i ryggen. Min son som är över 4 sitter i den och har mycket plats kvar.
  • Tinnys

Hur långt är ditt barn? Jag har en kronan sulky och den är stor till min 1 åring som är 77 cm och nästan stor till min 2åring som är 92 cm...

• Tinnys

glömde säga att den har fullt liggläge också, båda sover kanon i den, lillen sover på mage i den,.

• WhiteAngels
    siamusen skrev 2009-04-08 13:49:06 följande:
    Jo, det är höga i ryggen. Min son som är över 4 sitter i den och har mycket plats kvar.
    ok men alldeles för dyra.den jag har är med hög i ryggen
  • Bubbilub

Vi har en Emmaljunga Scooter till vår långa son och är mycket nöjda med den.

• WhiteAngels
    Bubbilub skrev 2009-04-08 13:56:39 följande:
    Vi har en Emmaljunga Scooter till vår långa son och är mycket nöjda med den.
    Funderar på en sådan med,men vill ju helst ha en med tre hjul för det är enklare att köra.
Svar på tråden Vagn till långt barn