• Ylo

Sundbybergs barnmorskemottagning?

Är det någon av er som går där? Vad tycker ni? Någon speciell BM ni kan rekommendera? Funderar på att byta dit...

Vill inte gå för långt från hemmet, för visst är det väl så att man genom sin BM får gå i mammagrupper med folk från ungefär samma område?

• Svar på tråden Sundbybergs barnmorskemottagning?
  • Crazy Baby

Jag gick där, men det var ett tag sedan! Dottern är idag 2,5år! Men i alla fall så är Ulla en jättebra bm som jag rekommenderar!

• Ylo

Crazy Baby skrev 2009-04-08 22:02:08 följande:

Jag gick där, men det var ett tag sedan! Dottern är idag 2,5år! Men i alla fall så är Ulla en jättebra bm som jag rekommenderar!
    Ulla alltså, ska kika om hon finns kvar... det gör hon! Tack för tipset.
    Något speciellt sätt hon va bra på? Min sambo och jag stör oss på vår BM nu då hon totalt ignorerar min sambo och bara ser på mig, frågar mig saker etc...

Ska nog försöka ringa och kolla om vi kan få tid, och se om Ulla kan ta sig an en gravid kvinna till :)
  • Crazy Baby

Ulla var lyhörd och supertrevlig på ett inte för mesigt sätt.
    Personligen hatar jag vårdpersonal som gulligullar och viskar och är försynta. Ulla är rak och trevlig och ínget trams.

Dessutom hade jag ett missfall ganska färskt inpå graviditeten (gravid 5 veckor efter mf)  och trots att jag var omföderska så fick jag komma på extra kollar eftersom jag var lite nojjig pga missfallet! Kommer inte ihåg hur hon var mot min man, mem kan inte tänka mig annat än att hon var lika trevlig mot honom som mot mig!

Lycka till!

• Ylo

Crazy Baby skrev 2009-04-09 12:15:37 följande:

Dessutom hade jag ett missfall ganska färskt inpå graviditeten (gravid 5 veckor efter mf)  och trots att jag var omföderska så fick jag komma på extra kollar eftersom jag var lite nojjig pga missfallet! Kommer inte ihåg hur hon var mot min man, mem kan inte tänka mig annat än att hon var lika trevlig mot honom som mot mig! Lycka till!
    Ungefär som min situation då, MF några månader innan andra graviditet, och nojjan släpper inte så lätt som man hade velat. Ska kolla upp henne! Tusen tack för tipset!
  • Trolovade

Hej! Var hos Ulla senast idag, tyckte att hon var jätte bra! Väldigt trevlig Gick hos Berit innan men hon var så förvirrad hela tiden... *S*

Verkar dock som om det är svårt att få tider till Ulla.

• Ylo

Nu har vi bokat tid hos Ulla, weeihooo!

Svar på tråden Sundbybergs barnmorskemottagning?